Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Minister van de Noordzee (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4406)

Gorefest 9 juli 2003 14:37

Jonges Jonges, lees ik vandaag in het laatste nieuws toch nie dat de overheid er aan denkt om een 'minister van de noordzee' te gaan creëren, "omdat de noordzee toch bijna zo groot is als een provincie"...

Nog nie ministers genoeg misschien?

Wat gaat deze 'creatieve' regering nog allemaal uitvinden? :evil:
Tis gewoon om van te kotsen...

Paulus de Boskabouter 9 juli 2003 14:40

foutje

Gorefest 9 juli 2003 14:42

Hoezo?

ICE-MAN 9 juli 2003 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
Jonges Jonges, lees ik vandaag in het laatste nieuws toch nie dat de overheid er aan denkt om een 'minister van de noordzee' te gaan creëren, "omdat de noordzee toch bijna zo groot is als een provincie"...

neen........ t'is gewoon om zeeziek van te worden.... :crazyeye:

Gorefest 9 juli 2003 14:49

:lol: :lol: ik hoop van nie, anders vaarde misschien nog tegen ne windmolen op

thePiano 9 juli 2003 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
Citaat:

neen........ t'is gewoon om zeeziek van te worden.... :crazyeye:

Prachtige zee, de Noordzee 8)

Gorefest 9 juli 2003 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Mmm als Limburg op da kaartje droogbleef was het wel een mooi kaartje 8)

thePiano 9 juli 2003 15:41

Citaat:

Citaat:

Voeg daar nog bij het Markgraafschap Antwerpen en we zitten weer allemaal op het droge :P

Coekie 9 juli 2003 16:53

Of dat nu absoluut noodzakelijk is weet ik niet, maar kan er iemand mij uitleggen waarom je zeeziek zou worden of moeten kotsen als men een aantal bevoegdheden die met de Noordzee te maken hebben bij één minister zou onderbrengen?

Tot nu toe heb ik nog geen stevig onderbouwde argumenten gehoord.

Coekie

TomB 9 juli 2003 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coekie
Of dat nu absoluut noodzakelijk is weet ik niet, maar kan er iemand mij uitleggen waarom je zeeziek zou worden of moeten kotsen als men een aantal bevoegdheden die met de Noordzee te maken hebben bij één minister zou onderbrengen?

Tot nu toe heb ik nog geen stevig onderbouwde argumenten gehoord.

Coekie

Omdat we het beu zijn om de vier jaar een herorganizatie van de kabinetten te betalen en graag wat continuiteit zouden zien? Speciaal het geval wanneer het toch dezelfde kwibussen zijn die aan de macht blijven. Would make sense to me.

Quicky 9 juli 2003 18:15

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Voeg daar nog bij het Markgraafschap Antwerpen en we zitten weer allemaal op het droge :P

En dan nog het Graafschap Vlaanderen en we hebben een heel mooie staat! Ik kan bijna niet meer wachten...

Gorefest 9 juli 2003 18:22

TomB, ik kan het nie beter zeggen, tis nix anders als verdelingen, herverdelingen, overhevelingen, en andere -lingen waar gene mens beter van wordt... Wat gaat het morgen zijn? Een minister voor de Ardennen ter compensatie voor de Walen?

percloride 9 juli 2003 22:14

als minister van de noordzee moet hij toch kunnen zwemmen :!:

numarx 9 juli 2003 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Omdat we het beu zijn om de vier jaar een herorganizatie van de kabinetten te betalen en graag wat continuiteit zouden zien?

Continuïteit is dus te verkiezen boven het verbeteren van een slecht systeem?
Mag ik die uitspraak quoten als "jullie" nog eens een communistische of islamstaat gaan bevrijden? ;)

maddox 9 juli 2003 23:19

Numarx, als je niet doorhad dat TomB als economisch redelijk onderlegt geen "drogreden" aanhaalt, dan zou je er eens aan denken van een breintransplantatie te laten doen.

Stefanie 9 juli 2003 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Citaat:

Omdat we het beu zijn om de vier jaar een herorganizatie van de kabinetten te betalen en graag wat continuiteit zouden zien?

Mag ik die uitspraak quoten als "jullie" nog eens een communistische of islamstaat gaan bevrijden? ;)

:evil: :evil: :evil: Heeft er niets mee te maken! Wat 'n idiote opmerking! In Afghanistan en Irak ging het héél slecht. Men heeft daar een NIEUW REGIME aan de macht gebracht! Dat is hier bij ons NIET het geval!! Tomb merkt net op dat dezelfden aan de macht blijven en ziet er daarom het nut niet van in. Bovendien waren de Taliban al sinds '96 aan de macht, terwijl Paars-groen pas sinds '99 aan de macht was. Saddam was al 20 jaar of langer aan de macht!! :roll: :roll: :roll: En ik denk dat Tomb ook verwees naar de stoelendans in de Vlaamse regering. En misschien gaat Guy nog voor 2007 naar de Europese politiek. :roll:

Paulus de Boskabouter 9 juli 2003 23:30

verstaan jullie geen :wink: ?

maddox 9 juli 2003 23:53

Meneer Paulus De Boskwabolter, U en ik verstaan meestal wel een :wink: .maar de echt gehersenspoelden... da's wat anders

TomB 10 juli 2003 02:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
verstaan jullie geen :wink: ?

Stop hier eens mee, ik ga mij hier nog een goe lief opdoen met al die support die dat ik krijg voor mijn posting!

TomB 10 juli 2003 02:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Citaat:

Neen, verbeteren zou beter zijn. Maar zoals reeds gezegd: Het zijn dezelfden die aan de macht zijn. We zullen ze nog eens laten herorganizeren omdat gij het bent. Als het niet beter is binnen 4 jaar zullen we u komen bevrijden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be