![]() |
Jonges Jonges, lees ik vandaag in het laatste nieuws toch nie dat de overheid er aan denkt om een 'minister van de noordzee' te gaan creëren, "omdat de noordzee toch bijna zo groot is als een provincie"...
Nog nie ministers genoeg misschien? Wat gaat deze 'creatieve' regering nog allemaal uitvinden? :evil: Tis gewoon om van te kotsen... |
foutje
|
Hoezo?
|
Citaat:
|
:lol: :lol: ik hoop van nie, anders vaarde misschien nog tegen ne windmolen op
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of dat nu absoluut noodzakelijk is weet ik niet, maar kan er iemand mij uitleggen waarom je zeeziek zou worden of moeten kotsen als men een aantal bevoegdheden die met de Noordzee te maken hebben bij één minister zou onderbrengen?
Tot nu toe heb ik nog geen stevig onderbouwde argumenten gehoord. Coekie |
Citaat:
|
Citaat:
|
TomB, ik kan het nie beter zeggen, tis nix anders als verdelingen, herverdelingen, overhevelingen, en andere -lingen waar gene mens beter van wordt... Wat gaat het morgen zijn? Een minister voor de Ardennen ter compensatie voor de Walen?
|
als minister van de noordzee moet hij toch kunnen zwemmen :!:
|
Citaat:
Mag ik die uitspraak quoten als "jullie" nog eens een communistische of islamstaat gaan bevrijden? ;) |
Numarx, als je niet doorhad dat TomB als economisch redelijk onderlegt geen "drogreden" aanhaalt, dan zou je er eens aan denken van een breintransplantatie te laten doen.
|
Citaat:
|
verstaan jullie geen :wink: ?
|
Meneer Paulus De Boskwabolter, U en ik verstaan meestal wel een :wink: .maar de echt gehersenspoelden... da's wat anders
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be