Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zo'n schoon weer... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4411)

Tantist 9 juli 2003 15:01

Ik moest effe mijn mails komen lezen, en en passant effe hier komen zien. Nog zoveel volk en zoveel activiteit...

Jong jong jong, ik ben direct terug terrasjes gaan doen seh...

Mieke 79 9 juli 2003 15:02

Ik heb griep. :(

parcifal 9 juli 2003 19:05

Zonder woorden :

http://www.students.let.uu.nl/home/T...ekroxanne-c.rm

Elle 10 juli 2003 00:07

Wat is mijn stad mooi!!!!! Prachtige terrasjes......Mmmmmmmmmmm, love Brussels!

Mieke 79 10 juli 2003 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elle
Wat is mijn stad mooi!!!!! Prachtige terrasjes......Mmmmmmmmmmm, love Brussels!

Waarvoor staat de N-O-H ?

Elle 10 juli 2003 00:12

N-O-H= Neder-Over-Heembeek (1120 Brussel)

Ligt naast Laken en Vilvoorde. Meesten kennen deze gemeente door het militair hospitaal.

Pink Terror 10 juli 2003 00:13

veel beterschap Mieke! :drinking: is the cure :wink:

Ja, Brussel kickt inderdaad wel ass. Het coolste is wanneer je toevallig de bib binnenloopt en totaal overvallen wordt door de fantastische muziek op het Muntplein! Is nu al 3 keer gebeurt! Zo totaal onverwachts meegesleept worden...

Elle 10 juli 2003 00:14

Maar ik ben terrasje gaan doen in 't stad. Niet ver van Manneken Pis. Leuk opgeknapte restaurantjes en cafékes, heel plezant!!! Mijn lief had wel een 'touche' bij ne gast, ma bon. Kwas er redelijk gerust in :wink:

maddox 10 juli 2003 00:15

Elle ,dan woon je niet veraf, net onder die vervelende vliegtuigroute.

Elle 10 juli 2003 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pink Terror

Ja, Brussel kickt inderdaad wel ass. Het coolste is wanneer je toevallig de bib binnenloopt en totaal overvallen wordt door de fantastische muziek op het Muntplein! Is nu al 3 keer gebeurt! Zo totaal onverwachts meegesleept worden...

Ja, daarstraks voorbij de beurs gereden. Was zo'n groepje muzikanten bezig. Vollen 'ambiance'... Echt de max!!

Elle 10 juli 2003 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Elle ,dan woon je niet veraf, net onder die vervelende vliegtuigroute.

:D Correct, maddoxke. Welk deel van Vilvoorde? Koningslo toevallig? Of eerder kant van Budda-brug op?

Pink Terror 10 juli 2003 00:18

Ben je ooit eens gaat tafelen aan de Kolenmarkt? Mijn favoriete plekje...om de vijf voet komt er een straatmuzikant de boel opvrolijken en als ik daarstraks een beetje aan 't klungelen was met een klein jongleerballetje (voet-acrobatie) kreeg ik keiveel feedback van de mensen die daar zaten! En er zijn altijd wel schattige kindjes aan 't spelen met het waterkraantje, die telkens moedig een poging ondernemen om ons nat te maken...Echt fantastisch plekje!

Mieke 79 10 juli 2003 00:20

BTW, Pink Terror, niet zeggen, maar ik heb een foto van je gezien! :D

En het was een heel leuke! :D

(Don't worry, blijft geheim!)

Elle 10 juli 2003 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79

@ Mieke: Hela, hela, ik ben een curieuse hé. Zoiets moete ni zeggen zonder beeldmateriaal te geven hé mieke. Kan daar ni tegen!!! :cry:

@ Pink terror: love kolenmarkt!! Maar ik zit graag op pleintje waar de stichting Jacques Brel is, de eikstraat (Manneken pis) geeft daar op uit. Heel leuk om te eten en te drinken!! Altijd volk en zeer gezellig.

Pink Terror 10 juli 2003 00:35

BIJ DEZE VERBIED IK MIEKE ENIG BEWIJSMATERIAAL BOVEN TE HALEN VOOR IK DIE ZELF GEKEURD HEB! Anders haal ik mijn bazooka uit hoor! :snipersm:

TomB 10 juli 2003 01:46

Citaat:

Als ge nu nog naar de VUB gaat studeren, gaat ge nooit meer uit Brussel weg. (Tenzij ge 1 van die planten wordt die nog nooit verder van de campus geweesd zijn als het kerkhof van Elsene.)

Brussel = Beste uitgangsstad van Belgie, second to none.

TomB 10 juli 2003 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elle
N-O-H= Neder-Over-Heembeek (1120 Brussel)

Ligt naast Laken en Vilvoorde. Meesten kennen deze gemeente door het militair hospitaal.

Ik ken die gemeente vooral van de bloemenveiling en de afvalverbrander van Schaarbeek die er vlak naast staat ;)

TomB 10 juli 2003 01:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79

Hoezo dat blijft geheim? Wat voor streken zijn dat nu?

TomB 10 juli 2003 01:53

Citaat:

BIJ DEZE VERBIED IK MIEKE ENIG BEWIJSMATERIAAL BOVEN TE HALEN VOOR IK DIE ZELF GEKEURD HEB! Anders haal ik mijn bazooka uit hoor! :snipersm:

Zie mieke, nog een argument te meer om rap die foto te posten!

Ge kunt hem misschien naar haar website doorsturen: http://www.pinkterror.com/articulos/pinkterror.php

By the way pink, hebt ge hier uw inspiratie vandaan?

Mieke 79 10 juli 2003 08:27

Citaat:

No way! Bewijsmateriaal al lang vernietigd...
Trust me...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be