![]() |
Ik moest effe mijn mails komen lezen, en en passant effe hier komen zien. Nog zoveel volk en zoveel activiteit...
Jong jong jong, ik ben direct terug terrasjes gaan doen seh... |
Ik heb griep. :(
|
|
Wat is mijn stad mooi!!!!! Prachtige terrasjes......Mmmmmmmmmmm, love Brussels!
|
Citaat:
|
N-O-H= Neder-Over-Heembeek (1120 Brussel)
Ligt naast Laken en Vilvoorde. Meesten kennen deze gemeente door het militair hospitaal. |
veel beterschap Mieke! :drinking: is the cure :wink:
Ja, Brussel kickt inderdaad wel ass. Het coolste is wanneer je toevallig de bib binnenloopt en totaal overvallen wordt door de fantastische muziek op het Muntplein! Is nu al 3 keer gebeurt! Zo totaal onverwachts meegesleept worden... |
Maar ik ben terrasje gaan doen in 't stad. Niet ver van Manneken Pis. Leuk opgeknapte restaurantjes en cafékes, heel plezant!!! Mijn lief had wel een 'touche' bij ne gast, ma bon. Kwas er redelijk gerust in :wink:
|
Elle ,dan woon je niet veraf, net onder die vervelende vliegtuigroute.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben je ooit eens gaat tafelen aan de Kolenmarkt? Mijn favoriete plekje...om de vijf voet komt er een straatmuzikant de boel opvrolijken en als ik daarstraks een beetje aan 't klungelen was met een klein jongleerballetje (voet-acrobatie) kreeg ik keiveel feedback van de mensen die daar zaten! En er zijn altijd wel schattige kindjes aan 't spelen met het waterkraantje, die telkens moedig een poging ondernemen om ons nat te maken...Echt fantastisch plekje!
|
BTW, Pink Terror, niet zeggen, maar ik heb een foto van je gezien! :D
En het was een heel leuke! :D (Don't worry, blijft geheim!) |
Citaat:
@ Pink terror: love kolenmarkt!! Maar ik zit graag op pleintje waar de stichting Jacques Brel is, de eikstraat (Manneken pis) geeft daar op uit. Heel leuk om te eten en te drinken!! Altijd volk en zeer gezellig. |
BIJ DEZE VERBIED IK MIEKE ENIG BEWIJSMATERIAAL BOVEN TE HALEN VOOR IK DIE ZELF GEKEURD HEB! Anders haal ik mijn bazooka uit hoor! :snipersm:
|
Citaat:
Brussel = Beste uitgangsstad van Belgie, second to none. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge kunt hem misschien naar haar website doorsturen: http://www.pinkterror.com/articulos/pinkterror.php By the way pink, hebt ge hier uw inspiratie vandaan? ![]() |
Citaat:
Trust me... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be