![]() |
hier kan je het aantal mensen met een bepaalde familienaam vinden, ook waar ze wonen.
http://clu.besite.be/~uhuru/names_php/love.php?name= na de = typ je de naam. Sommige mensen hebben wel een rare achternaam hoor. etc :) |
Kijk:
De Flamands zijn zwaar vertegenwoordigd rond de taalgrens, en dat is waar alle problemen zijn. We zullen in ware VB-oplossingstheorie voorstellen om alle Flamands te doen verhuizen naar een meer Noordelijk deel van het land en dat zal alles oplossen. |
Citaat:
|
En wat doen onze Waalse vrienden dan hier mee?$
|
:twisted: |
Wij zijn maar met 4 in België (met name in Bxl): mijn twee zussen, mijn pa and me. 8)
|
|
Citaat:
|
Op naar het Zuiden. :lol: |
Bah, zo'n ordinaire naam dat ik heb...
Mijn schoonbroer zijne naam haalt er 44... Afin, toch beter dan Janssens Oh, enne voor ik het vergeet... Ook Eichmann komt voor ;-) Albert II is blijkbaar illegaal in het land |
http://www.monarchie.be/site/nl/stamboom.pdf
blijkbaar verliest ge uwe achternaam als ge koning wordt... alhoewel Paola is ook niet te vinden... |
Wie noemt er nu A??? |
Ik geloof dat de koning sinds een aantal jaar officieel 'Van België' noemt. Maar ook dat is niet te vinden... Hebben die mensen wel een identiteitskaart, vraag ik me af?
|
Bestaan ze wel? 8O
|
De meest verspreide familienamen in België
Op 1 januari 2001 zag de situatie er uit als volgt : Op nationaal vlak halen de Peeters de bovenhand (33.113 Belgen dragen die naam), gevolgd door de Janssens (30.996) en de Maes (25.567). Dezelfde hiërarchie vinden we terug in Vlaanderen: Peeters (29.324), Janssens (26.701) en Maes (22.114). De Dubois zijn het talrijkst in Wallonië (9.689). De familienamen Lambert (8.928) en Martin (6.942) volgen. Te Brussel gaan de medailles naar de namen Janssens (1.522), Peeters (1.263) en Dubois (1.184). Bron : NIS, demografische statistieken |
Citaat:
|
Mijn familie: Brabanders dus ;) |
Nog familie van mij: de Piano's! ;)
|
Er is maar één enkele, echte, pure, onvervalste
[size=6]SUPERSTAAF®[/size] :!: :!: :!: :!: :!: ![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be