Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   De groenen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=44308)

groen!? 18 januari 2006 18:28

ipv altijd maar af te geven op Groen! omtrent Doel zou je beter de partijen aanpakken die zulke voorstellen doen en doordrukken! Het is een illusie dat Groen! helemaal alleen een voorstel kan tegenhouden, toch niet met het huidige stemmenaantal...

Raven 18 januari 2006 19:01

nochtans had groen voldoende stemmenaantal om de uitbreiding van de Antwerpse ring tegen te houden... Immers geen monstercoalitie, zonder de alle onderdelen van het monster.

Een uitbreiding die een oud, tot nu toe ongeschonden, en dus zeer belangrijk, aquatoop zal vernielen.

Groen & ecologische waarden!? ha!

bk232214 18 januari 2006 19:25

profiteer

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen!? (Bericht 1513400)
ipv altijd maar af te geven op Groen! omtrent Doel zou je beter de partijen aanpakken die zulke voorstellen doen en doordrukken! Het is een illusie dat Groen! helemaal alleen een voorstel kan tegenhouden, toch niet met het huidige stemmenaantal...

profiteer dan niet van de miserie van de inwoners van DOEL om gekozen te worden maar alles telt in de groene partij dat is algemeen geweten

groen!? 18 januari 2006 19:26

is dit deelforum eigenlijk bedoeld voor groen!-bashen of...

Jeng 18 januari 2006 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen!? (Bericht 1513472)
is dit deelforum eigenlijk bedoeld voor groen!-bashen of...

Anders zullen er geen reacties zijn.

Fozzie 23 januari 2006 03:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 1513451)
Groen & ecologische waarden!? ha!

Allé, ik zal dan maar zwijgen over de zwerfvuil- en sluikstort-opruimacties van Groen in Wervik...
In plaats van lippendienst hebben we er gewoon iets aan gedaan, in de hoop dat het er nu proper blijft (al hebben we er ook wel de pers bij gehaald om de lokale overheid wakker te schudden om eindelijk eens aandacht te besteden aan het probleem én om de lokale bevolking te sensibiliseren dat als ze sluikstorten dan niet moeten klagen over het zwerfvuil)...

jan hyoens 23 januari 2006 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 1517800)
Allé, ik zal dan maar zwijgen over de zwerfvuil- en sluikstort-opruimacties van Groen in Wervik...
In plaats van lippendienst hebben we er gewoon iets aan gedaan, in de hoop dat het er nu proper blijft (al hebben we er ook wel de pers bij gehaald om de lokale overheid wakker te schudden om eindelijk eens aandacht te besteden aan het probleem én om de lokale bevolking te sensibiliseren dat als ze sluikstorten dan niet moeten klagen over het zwerfvuil)...

yep, één keer gaan opkuisen met de pers erbij dat zal zeker helpen!:lol:

bk232214 23 januari 2006 18:37

niet bang wezen

[quote=groen!?;1513472]is dit deelforum eigenlijk bedoeld voor groen!-bashen of...[/quote

Vele groeten uit Doel

Fozzie 23 januari 2006 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1518238)
yep, één keer gaan opkuisen met de pers erbij dat zal zeker helpen!:lol:

Vuil trekt vuil (en vandalisme) aan. Ik passeer regelmatig op die plaats en nu het opgekuist is blijft het relatief proper (al zou t' stad er wel een vuilnisbak mogen zetten).
Er komen trouwens nog acties

Ik heb ander het Vlaams Belang in Wervik nog nooit zo'n actie zien doen, die beperken zich met meetings met Filip De Winter, blaadjes rond brengen en vandalenstreken goed praten...

jan hyoens 24 januari 2006 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 1518604)
Vuil trekt vuil (en vandalisme) aan. Ik passeer regelmatig op die plaats en nu het opgekuist is blijft het relatief proper (al zou t' stad er wel een vuilnisbak mogen zetten).

Ik heb ander het Vlaams Belang in Wervik nog nooit zo'n actie zien doen, die beperken zich met meetings met Filip De Winter, blaadjes rond brengen en vandalenstreken goed praten...

Omdat het Belang streeft naar duurzame oplossingen ipv éénmalige persmomenten.

bk232214 24 januari 2006 13:38

Stemmen halen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 1518604)

Alles telt voor stemmen te halen na de verkiezing is het niet meer nodig en na 6jaar beginnen wij terug

Fozzie 24 januari 2006 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1519285)
Omdat het Belang streeft naar duurzame oplossingen ipv éénmalige persmomenten.

In Wervik heeft het Vlaams Belang nog nooit een voorstel gedaan om het zwerfvuil aan te pakken.

Eerst zeg je dat de groenen nooit iets concreet doen voor het milieu en als ze dan een opkuisactie doen, met de bedoeling de locale overheid en de bevolking te sensibiliseren om niet te sluikstorten, dan is het weer niet goed. Make up your mind...

jan hyoens 25 januari 2006 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 1519833)
In Wervik heeft het Vlaams Belang nog nooit een voorstel gedaan om het zwerfvuil aan te pakken.

Eerst zeg je dat de groenen nooit iets concreet doen voor het milieu en als ze dan een opkuisactie doen, met de bedoeling de locale overheid en de bevolking te sensibiliseren om niet te sluikstorten, dan is het weer niet goed. Make up your mind...

Lees wat ik schrijf! Het VB gaat voor duurzame oplossingen en die verkrijg je niet door een éénmalige opkuisbeurt maar door bv een strengere aanpak van de sluikstorters of ben je werkelijk zo naïef om te denken dat deze zich iets aantrekken van jullie actie!

groen!? 25 januari 2006 11:33

geen woorden maar daden!

jan hyoens 25 januari 2006 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen!? (Bericht 1520245)
geen woorden maar daden!

stem op ons en je krijgt daden.;-)

bk232214 25 januari 2006 12:33

weer beloven

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen!? (Bericht 1520245)
geen woorden maar daden!

Groenen gaan betogen tegen de lange wapper brug de verkiezing komt aan kiezer houdt u vast .De VISAKAART VOOROP Pauwels

Fozzie 25 januari 2006 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1520231)
Lees wat ik schrijf! Het VB gaat voor duurzame oplossingen en die verkrijg je niet door een éénmalige opkuisbeurt maar door bv een strengere aanpak van de sluikstorters of ben je werkelijk zo naïef om te denken dat deze zich iets aantrekken van jullie actie!

Ja ik ben zo naief, want het ligt er nog steeds proper (kom maar kijken). Als er ergens vuilnis ligt dan is de verleiding groot om je eigen leeg blikje er gewoon bij te gooien, in plaats van het mee te sleuren naar de dichtsbijzijnde vuilnisbak. Waar het proper ligt is er een veel grotere rem om er als eerste een leeg blikje te gooien.
Daarnaast was die actie ook een sensibilisering naar de bevolking toe om niet te sluikstorten en naar de lokale overheid om sluikstorten tegen te gaan. Op het vlak van sluikstorten hebben we van het Vlaams Blok in Wervik nog niets gehoord, ook niet op andere milieu-vlakken...

Fozzie 25 januari 2006 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1520253)
stem op ons en je krijgt daden.;-)

In Wervik krijgen we van het Vlaams Belang vooral veel oud papier (niet gerecycleerd) en idioot gezever (zo zou volgens het Wervikse Vlaams Belang de grafitti met homofobe beledigingen op de rolluiken van een huis waar 2 mannen deftig getrouwd samen wonen het werk zijn van, hou je vast... linkse jongeren :? )...

Groot-Links 26 januari 2006 00:02

Hoe ??? Niet door homofobe allochtonen, dan hebben ze bij het VB toch wel een steekske laten vallen. :-D

pinbag 26 januari 2006 00:22

Dus het vb is voor duurzaamheid *kijkt in verwondering rond

Wel raar laaste verkiezingen zaten ze het hele bord van VB affiches te voorzien en achteraf ma agresief doen en razend beschuldigend kijken toen we met genot overplakten ^^ en ons plekje volgens reglement toe-eigenden

:p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be