![]() |
Het Leuvense parket heeft een gerechtelijk onderzoek geopend tegen een man uit Bierbeek, de 38-jarige Musaffer Y., die woensdagavond zijn 15-jarige dochter opzettellijk heeft aangereden in Leuven.
De 15-jarige Yesika Y. uit Bierbeek wandelde rond 22 uur 45 samen met haar 17-jarige vriend Ahmed B. uit Leuven door de Vaartstraat in Leuven. Zij waren op weg naar de instelling De Dam, waar het meisje tijdelijk verblijft. Toen het meisje omkeek zag ze de auto van haar vader. Ze duwde haar vriend de kant op maar slaagde er niet in zichzelf in veiligheid te brengen. Het slachtoffer werd geraakt aan de rechterknie, belandde op de motorkap en sloeg met haar hoofd tegen de voorruit die daardoor barstte. De bestuurder remde vervolgens waardoor zijn dochter op het voetpad belandde. Yesika Y. werd voor verzorging naar het H. Hart ziekenhuis in Leuven overgebracht waar een kniebreuk werd vastgesteld. De vader is na de aanrijding weggereden maar kon door de politie kort daarna in Leuven onderschept worden. Het meisje verbleef in de instelling in Leuven als gevolg van familiale problemen. Recent had haar vader haar gedwongen om mee op vakantie te gaan naar Turkije maar dat zag ze helemaal niet zitten. De man kon het moeilijk verkroppen dat zijn dochter er een "te westerse levensstijl" op nahield. Toch een topic om es over na te denken. Ik heb ook stilaan de indruk dat een groot deel van de islamietische gelovigen sterk begint te radicaliseren en dit moet absoluut vermeden worden. De berichten van Brusselse "moslim-fundi's" die de straat op trekken en alles verwijderen wat in hun ogen te "bloot" of te "westers"is zijn voor mij onaavaardbaar. De dialoog met de moslims moet verder opgetrokken worden en de fundi's moeten worden geïsoleerd voor ze'n nog verdere schade aanrichten bij de 2de en 3de generatie moslim-jongeren. |
Een politiek niet correct krantenbericht, dat mag niet ,dat kan niet, en zal met alle Piano's aan kop bestreden worden.
|
Citaat:
Een 15 jarig meisje heeft te luisteren naar haar ouders als het gaat om op reis te gaan. Je moet weten wat je wil hé!! wat interne familieconflicten met pc te maken hebben zie ik niet goed hoor. Wat ik wel zie is dat de 'politiek correcten' wel gezorgd hebben voor een opvangplaats voor het meisje, ipv te liggen zeuren op moslimfundi's. |
Paulus de Boskabouter zet je plopmuts op en ga slapen !
|
Citaat:
Trouwens.. ik begrijp wel dat ze niet mee wou. Uitgehuwelijkt worden kan geen pretje zijn. |
Citaat:
'k hoop dat je het snapt. |
Snort.
Bof, 't word wat te persoonlijk. |
Citaat:
Alweer tracht je iemand woorden in de mond te leggen om je gelijkje te halen. |
Citaat:
Citaat:
|
als de kinderen van alexandra colen te sexy gekleed zijn dan ben k ook zeker dat zij haar buitengooit
misschien moeten we een andere strijd aangaan de strijd tegen al die traditionele waarden (al dan niet islamitisch) iedereen moet de vrijheid hebben om te doen wa hij wil (zolang de wet het toelaat) als ze iets sexy wil aandoen , dan doe ze da maar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zat wel al in een opvangtehuis. er zal wel meer aan de hand zijn. Waar heb ik gezegd dat je met een auto over je kind mag rijden. Of mocht jij op je 15e alles wat je wou? |
Citaat:
Ik lees in dit artikel ook goede dingen (zoals Paulus). Deze jonge, allochtone vrouw kon elders terecht, toen ze het niet eens was met de conservatieve waarden van haar ouders. Niet zo vanzelfsprekend... |
Citaat:
Maar in een soortgelijke topic (maagdenvliesjes) val je me dan weer aan omdat datzelfde soort opvang waar ik voor pleit niet snel genoeg zou werken. Uiteraard werkt dat niet snel, dat is nu eenmaal zo, spijtig genoeg. Maar het is een teken aan de 'verstotenen' dat ze toch ergens begrepen worden en welkom zijn. |
Citaat:
Dat de poster van dit verhaaltje op idiote manier en zonder reden probeert de allochtonen in vraag te stellen is overduidelijk. Dat wil daarom nog niet zeggen dat ge het voorval moet goedpraten: Die man is rijp voor de psychiatrie. |
Citaat:
Dit is een overdreven reactie van de bewuste vader en niet goed te praten. doch over andere conflicten dan 'westerse houding' -zeer vaag- en die reis wordt met geen woord gerept. Een verstandig mens weet dat 15 jaar nu niet de makkelijkste leeftijd is en dat er in vrij veel gezinnen conflicten zijn tussen de ouders en kinderen rond die periode. Ik heb ooit tegen mijn vrouwtje gezegd dat, als onze kinderen niet eens in opstand komen tegen hun ouders ze een schop onder hun kont krijgen! :wink: Om terug te komen op het verhaaltje; wat is er hier aan de hand dat de situatie zo uit de hand loopt? Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal, en het is spijtig dat we die hier niet kunnen horen. Het enige dat we te horen (lezen) krijgen is de mening van een bevooroordeelde derde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be