![]() |
Wie dacht dat er in Wallonie alleen maar belgicisten woonden ( :lol: ) heeft het grondig mis; ook in Wallonie wordt men stilaan bewust van de eigen identiteit en gaat men deze ook steeds meer actief naar buiten brengen.
Zo heb ik de afgelopen dagen in de Tour de France al meer Waalse vlaggen gezien dan in alle afgelopen jaren samen! Een heuglijke evolutie. Maar ook op andere vlakken zitten de Walen niet stil. Zo heeft Wallonie pas een eigen persagentschap opgericht. [size=6]Wallinfo Press[/size] genaamd. Neem gerust eens een kijkje: www.wallinfo.be Gisteren nog een nieuwe Vlaamse ambassade in Londen en vandaag een Waals persagantschap! Zoals u ziet komt het unitaire Belgie stééds dichterbij! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :BIG: :BIG: :BIG: |
Het wordt hoog tijd dat iemand in Wallonië eens gaat uitleggen dat een splitsing nog niet zo slecht zou zijn. Nu krijgen ze enkel een spiegel voorgehouden door Waalse politici en media. Als je met de gewone Waal in debat treed, ziet die best wel in dat pro-Vlaams daarom niet anti-Waals is. Ik spreek uit eigen ervaring.
Ik pleit in Wallonië voor een sterk AW: Alliance Wallone! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, daar kan de B.U.B. niet aan, wij zijn gewoon pro-Belgisch ! :lol:
En, Zeno, deel jij het pessimisme van de NVA over Verhofstadt II? 't Schijnt een catastrofe te zijn voor de Vlaemsche ontvoogding, niet? |
Citaat:
Ja het unitair belgie komt dichterbij :wink: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be