![]() |
Nu Piano terug is, kan hij ons misschien eens eindelijk vertellen waarom zijn stem naar Gisèle Mandaila Malamba gaat.
|
De peliing laat zien wat iedereen denkt, de paarse politici zijn uitgeregeerd, ze hebben alle krediet verloren en zouden zich beter een baantje bij de vuilkar zoeken. Dan doen ze nog iets nuttig.
|
waar is de optie "geen van deze"?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie zijn favoriete politica in de lijst niet terugvindt mag dat gerust posten, hoor. (Helaas zijn ook in deze thread de meeste berichten verdwenen. :cry:) |
Citaat:
Komkom, hij is wel een kieken met een leeg hoofd, maar ik heb al grotere monden gezien. En ik heb wel al valabele politici gezien in Gent, maar zij komen op voor een kleinere partij, die jammer genoeg niet in de spotlights staat. |
Leuke peiling.
Moerman mag ons wel een keer trakteren. Regel jij dat Vuursteentje ? |
'k hem Onckelinckx gestemd.. die brengt de scheiding van Belgie het vlugste dichterbij...
|
Citaat:
Wat is er aan de hand op het forum ? |
deze lijst is tendentieus naar bepaalde strekkingen toe die het hier voor het zeggen hebben...
ze is dus niet de moeite waard om er op in te gaan... het zou bijvoorbeeld al goed geweest zijn een mogelijkheid open te laten om voor andere zeer verdienstelijke vrouwe te stemmen, zoniet met name dan toch onder een hoofding "andere"... dus... geen stem van mij want geen enkele dame van deze lijst draagt mijn waardering .... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar in mijn eerste post (die dus "voorlopig" niet te zien is) vroeg ik uitdrukkelijk om uw eigen favoriete politica in de thread te vermelden mocht ze niet in de lijst voorkomen. Doe dat toch, dan weten we wien's politiek werk jij waardeert, en waarom. |
Af en toe zie je wel eens eentje voor de camera,
maar vraag me niet wat ze nu echt hebben verwezenlijkt. Het enige wat ik al zou kunnen beoordelen is hoe geloofwaardig ze overkomen, maar dat zegt ook weeral niks over hoe geloofwaardig ze echt zijn ... |
Citaat:
verkoopt weinig wind en zever in pakskes... is nu een zeer efficiënte voorzitter van de questuur die heel wat dingen in goede banen leidt... en vroeger: - euthanasiewet... originele wet en nu de uitbreidingen... - geen migrantenstemrecht door de strot duwen, destijds... wel in het kader waar dat thuishoorde... het parlement... en wanneer er een democrtaische meerderheid was... dan nog noodzakelijke wijzigingen trachten in te leiden... maar geen breekpunten maar wel beleid... - etc... dus... mocht ik wel reclameren... maar ja... ze behoort niet tot....;-) |
Citaat:
Ipv opnieuw iets te insinueren zou je misschien duidelijke taal kunnen spreken ... |
Citaat:
|
Kunnen diegene die op iemand stemden ook eens concreet aangeven wat de betreffende politica verwezenlijkte?
|
Kunnen diegene die op iemand stemden ook eens concreet aangeven wat de betreffende politica verwezenlijkte?
|
Citaat:
Wat verwezenlijkten deze dames opdat ge er uw stem aan gaf? |
Ik ken de helft vd namen op die lijst zelfs niet, laat staan dat ik zou weten wat ze verwezenlijkt hebben. :-o (shame on me!) Maar Inge Vervotte heeft een leuk kuiltje in haar wang als ze lacht & ik heb nu eenmaal een zwak voor brave katholieke meisjes mét een kuiltje in hun wang. 8)
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be