PetSel |
18 januari 2006 14:38 |
[quote=colargo;1512107] Kon ook ironisch zijn he;-) .
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo
(Bericht 1512107)
Met dit filmpje wil ik enkel aantonen dat er een stuk van de bevolking is die deze theoriën geloofd. En zo sympathie krijgt voor de o zooo sukkelaars van de moslims!!!!
|
Ik moet zeggen dat zo'n filmjes er allemaal wel geloofwaardig uitziet; maar als je dan eens nadenkt dat zo'n een manneke van rond de 25 jaar dit allemaal ontdekt geloof ik het meteen niet meer. Moest het nu iemand zijn die tenminste al een tijd leeft in de USA en die weet hoe het daar allemaal draait zou ik het misschien van een ander perspectief willen/kunnen zien.
Over de bevolking gesproken, ik ben redelijk veel in contact met Amerikanen en kan je zeggen dat ze dit stuk voor stuk niet geloven.
Citaat:
(Bericht 1512107)
Ook beweren ze dat de beveiliging van de luchthavens daar tijdens 911 in de handen was en is van Joden. Voel je het al komen!
Zo zou het Bush en kapitaalkrachtige Joden zijn die deze hele scene geanceneerd zouden hebben. Wtc is te mooi in elkaar gevallen en er zouden dus explosieven zijn gebracht in de funderingen van het gebouw!
|
Mjah dat heb je altijd eh, mensen die er "altijd" iets verder achter zoeken.
Citaat:
(Bericht 1512107)
Wat ik ook allemaal zever vind om de heel eenvoudige reden, dat er al langer problemen zijn met moslims dan die paar decennia's terug.
|
Klopt, maar hoe zou dit komen? Heeft iemand er een antwoord op? Volgens bepaalde bronnen zouden zelfs in België de eerste aanslagen gebeuren rond de periode van 2013 -2016. Dus we hebben nog leuke vooruitzichten.
|