![]() |
Niet naakt de liefde bedrijven
Volledig naakt zijn tijdens de seksuele daad maakt het huwelijk ongeldig. Dat beval Rashar Hassan Khalil in een fatwa, een islamitisch bevel voor alle moslims. Khalil is de vroegere decaan van de faculteit van de sharia aan de universiteit van al-Ahzar. De beslissing ontketende een grote polemiek onder de theologen in Egypte. De leider van het fatwa-comite van al-Ahzar, Abdallah Megawer meent dat gehuwden elkaar wel naakt mogen zien, maar dat ze niet naar de geslachtdelen mogen kijken.
8O Weer een grote vooruitgang voor de islam! :roll: (nu kunnen de mannen wel tenminste ongestoord hun sokken aan houden in bed 8) ) |
Mag het dan wel in die blinkende plastieken-latex kostuums?
|
Citaat:
|
Mag ik naakt in m'n kleren ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij deze zal ik de laatste zin bijvoegen. ...... Een andere theoloog meent dan weer dat alles toegelaten is binnen het huwelijk, met uitzondering van sodomie." Dat er in de Islam geen discussie mogelijk is, wordt hier weer eens tegen gesproken. Er is voortdurend debat onder de de theologen. |
Citaat:
|
Als ik een condoom draag, is dat dan genoeg om als gekleed beschouwd te worden?
|
Citaat:
Hopelijk krijgt deze man veel gehoor onder de moslims :-P |
Dat is niet zo vreemd. Bij de Romeinen deden echtgenotes ook nooit hun bh uit; alleen prostituées deden dat - en hoeveel mensen houden hun sokken niet aan? (eikes)
|
lap bdsm toestanden zeg tsssjezus dat ze nen blind doek nemen hé ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als de verloedering en het verval van onze samenleving alleen maar kan gestopt worden door een verbond met de moslims, dan moet het maar. We zullen eens zien wie hier dan binnen een klein decennium de plak zwaait. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be