![]() |
Creatief tellen
Onlangs werd bekend dat er in Brussel meer cocaïneverslaafden zitten dan eerst werd aangenomen. Dat werd verraden door de hoeveelheid benzoylecgonine die in de Zenne dreef. Een soortgelijk onderzoek had men al gedaan in Italiaanse en Engelse rivieren. Telkens bleek dat er meer verslaafden waren dan officieel werd aangenomen.
Nu vraag ik mij af... Zou men adhv het aantal ton uitgeknepen schapendarmen kunnen berekenen hoeveel muzulmannen hier zitten ? |
K&k ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sinds ik heb gehoord van mijn tante uit Marokko dat er 500.000 marokkanen hier ter lande wonen, zoek ik een manier om dit toch minstens te kunnen verifiëren.. |
Nu zeg ik dit misschien omdat het niet in mijn kraampje past, maar ik vind het niet echt een K&K onderwerp.
|
Citaat:
De titel is 'Creatief tellen'. Je mag dus ook andere doelgroepen tellen, zoals het aantal masturbeerders, het aantal incontinenten.. ;-) |
Citaat:
|
assalaam alaikum,
volgens mij (maar ik ben dwaas en naief) is het echt mogelijk om gelukkig door het leven te gaan zonder op andere mensen of groepen mensen te moeten schelden. assalaam alaikum redwasp |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be