Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Daems VLD wordt papa bij een PS mama (https://forum.politics.be/showthread.php?t=44916)

bob. 10 januari 2006 18:06

Daems VLD wordt papa bij een PS mama

Dit tart gewoonweg elke verbeelding.
Na Patrick Dewael die met Greet Opdebeeck (ook al een links druifje btw), vervoegt Daems de rangen van collaborateurs met de vijand.
Hoe kan je nu nog verwachten dat deze politici het mandaat van de (centrum rechtse) VLD kiezer behartigen , terwijl er als de lieve lust relaties worden aangegaan met uiterst linkse dames.
Geeft meteen een beeld hoe die blauwe mannen in werkelijkheid denken, wannneer zonder problemen bij de duivel te biechten wordt gegaan.
Je zal maar een VLD-kiezer zijn.
Proficiat jongens.

Groetjes

Djiezes 10 januari 2006 18:09

Et alors?

Firestone 10 januari 2006 18:12

Je begint met ...
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bob. (Bericht 1502889)

En dan volgt:
Citaat:

Na Patrick Dewael die met Greet Opdebeeck (ook al een links druifje btw), vervoegt Daems de rangen van collaborateurs met de vijand.
Hoe kan je nu nog verwachten dat deze politici het mandaat van de (centrum rechtse) VLD kiezer behartigen , terwijl er als de lieve lust relaties worden aangegaan met uiterst linkse dames.
Geeft meteen een beeld hoe die blauwe mannen in werkelijkheid denken, wannneer zonder problemen bij de duivel te biechten wordt gegaan.
Proficiat jongens.

Groetjes

Dit commentaar tart inderdaad elke verbeelding, maar dat zei je zelf al ... :-)

Jazeker 10 januari 2006 18:14

Dubbel : http://forum.politics.be/showthread.php?t=44907

Friedman 10 januari 2006 18:15

Je zou voor minder emotioneel worden...

bob. 10 januari 2006 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 1502898)
Et alors?

Fait divers , ongetwijfeld.
Misschien daarom dat hij het mandaat van fractieleider aan de haak kan hangen.

Groetjes

skorzeny 10 januari 2006 18:42

Citaat:

:roll:
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat liefde los staat van politieke kleur.
Al bij al is dit goed nieuws, opnieuw een mooi blank kindje erbij !

Proficiat Rik !:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Jaani_Dushman 10 januari 2006 19:06

Citaat:

Proficiat jongens.

Groetjes

Ge bekijkt dat veel teveel vanuit het standpunt van Rik Daems...

Als ge die dame beziet, dan zoudt ge voor minder uw ideolgie overboord gooien. (alhoewel ze er op de site van DeStandaard als een zonnebankmadam uitziet...)

Maar wat ziet die nu in een egoitisch-liberale hersenloze kwal als Rik Daems?!? Wat hebben die (en dan heb ik het ook over Greet Op De Beeck) toch altijd met irritante liberalen?

Zucht...

giserke 11 januari 2006 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1503001)

Als ge die dame beziet, dan zoudt ge voor minder uw ideolgie overboord gooien. (alhoewel ze er op de site van DeStandaard als een zonnebankmadam uitziet...)

Maar wat ziet die nu in een egoitisch-liberale hersenloze kwal als Rik Daems?!? Wat hebben die (en dan heb ik het ook over Greet Op De Beeck) toch altijd met irritante liberalen?

Zucht...

het zijn nu eenmaal hoerenlopers, die eerder het geld van VLDers nazitten dan hun kleine heer. :-P

Stratcat 11 januari 2006 01:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skorzeny (Bericht 1502962)
:roll:
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat liefde los staat van politieke kleur.
Al bij al is dit goed nieuws, opnieuw een mooi blank kindje erbij !

Proficiat Rik !:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Jij weet nu al dat het een mooi kindje zal zijn?
Als ik jou was, zou ik zo'n talent te gelde maken.

giserke 11 januari 2006 01:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier (Bericht 1503659)
Jij weet nu al dat het een mooi kindje zal zijn?
Als ik jou was, zou ik zo'n talent te gelde maken.

als het op de moeder gelijkt zal het idd een mooi kindje zijn.

Noorman 11 januari 2006 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1503001)

Zucht...

Greet al 's bezig gezien ? de zelfvoldaanheid druipt er vanaf ! de titel van meneer is de pasmunt, de lul en varkenskop neemt ze erbij :) Daems komt er niet zo goedkoop vanaf, varkenskop is voor hem eerder een compliment :)

Noorman

Stratcat 11 januari 2006 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 1503662)
als het op de moeder gelijkt zal het idd een mooi kindje zijn.

Laat ons maar hopen dat papa er dan niet 'Retournez �* la France' tegen roept.
(Die woorden van Daems in de oppositiebank, gericht aan de PS, waren het eerste wat door mijn hoofd ging, toen ik van deze affaire in een glas water hoorde. Ik vond het komisch.)

Jazeker 11 januari 2006 02:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier (Bericht 1503680)
Laat ons maar hopen dat papa er dan niet 'Retournez �* la France' tegen roept.
(Die woorden van Daems in de oppositiebank, gericht aan de PS, waren het eerste wat door mijn hoofd ging, toen ik van deze affaire in een glas water hoorde. Ik vond het komisch.)

Monsieur Daems est connais de parler un bouchke de français. Het zou me pas étonner da ze die petit aller op-voedén en het Fraçais, zenne. Je bloedworst même que la maman ne parle une petit woorde de flamand.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be