![]() |
Daems VLD wordt papa bij een PS mama
Dit tart gewoonweg elke verbeelding.
Na Patrick Dewael die met Greet Opdebeeck (ook al een links druifje btw), vervoegt Daems de rangen van collaborateurs met de vijand. Hoe kan je nu nog verwachten dat deze politici het mandaat van de (centrum rechtse) VLD kiezer behartigen , terwijl er als de lieve lust relaties worden aangegaan met uiterst linkse dames. Geeft meteen een beeld hoe die blauwe mannen in werkelijkheid denken, wannneer zonder problemen bij de duivel te biechten wordt gegaan. Je zal maar een VLD-kiezer zijn. Proficiat jongens. Groetjes |
Et alors?
|
Je begint met ...
Citaat:
Citaat:
|
|
Je zou voor minder emotioneel worden...
|
Citaat:
Misschien daarom dat hij het mandaat van fractieleider aan de haak kan hangen. Groetjes |
Citaat:
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat liefde los staat van politieke kleur. Al bij al is dit goed nieuws, opnieuw een mooi blank kindje erbij ! Proficiat Rik !:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
![]() Als ge die dame beziet, dan zoudt ge voor minder uw ideolgie overboord gooien. (alhoewel ze er op de site van DeStandaard als een zonnebankmadam uitziet...) Maar wat ziet die nu in een egoitisch-liberale hersenloze kwal als Rik Daems?!? Wat hebben die (en dan heb ik het ook over Greet Op De Beeck) toch altijd met irritante liberalen? Zucht... |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik jou was, zou ik zo'n talent te gelde maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Noorman |
Citaat:
(Die woorden van Daems in de oppositiebank, gericht aan de PS, waren het eerste wat door mijn hoofd ging, toen ik van deze affaire in een glas water hoorde. Ik vond het komisch.) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be