![]() |
Achter de leugens en de propaganda: the shape of things to come...
Federal reserve stopt met het publiceren van cijfers over de M3 dollar verhouding in maart 2006
http://www.federalreserve.gov/releases/h6/discm3.htm Iran opent Internationale Oliebeurs in euro in maart 2006 http://www.iranmania.com/News/Articl...0%26%20Economy Israel klaar om Iran aan te vallen tegen maart 2006 http://www.timesonline.co.uk/article...920074,00.html Het heeft dus NIETS te maken met de nucleaire installaties, NIETS met Islam, NIETS met democratie, NIETS met mensenrechten maar alles met de economische toestand in de VS, het einde van een tijdperk en het stuiptrekken van een economisch imperium. Houd u vast aan de takken van de mast ... |
Citaat:
En kaatd, jij denkt nog steeds dat de "trigger" voor dit alles (9/11) géén leugen (inside job) was? |
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel, 'nieuw' ? |
Citaat:
Wat toch perfect past in de NWO strategie, dacht ik? |
Citaat:
[SIZE=6]NWO! [/SIZE] [SIZE=6][SIZE=2]Maar eerlijk gezegd, we hoeven geen zeer complexe, duistere en onduidelijke theorieën over wat er op de planeet gaande is. George (papa) Bush had het over een nieuwe wereld orde en hij bedoelde er iets heel duidelijks mee, al ben ik het er niet mee eens. Veel fantasie hebben we verder niet nodig. En als je mij de vraag stelt, zijn de machthebbers in de VS in staat tot 11 september? Dan is mijn antwoord nogal simpel:[/SIZE][/SIZE] 6 augustus. Of nog: 13 februari of 9 augustus. Ja dus. Maar welk belang, complot, samenzwering, groepering, structuur, strategie daar achter zit? Wat dat betreft is mijn analyse iets genuanceerder dan de uwe. Een deel daarvan staat hier. Het lijkt me niet complexer dan dat: een strijd tussen belangengroepen. Zij staan aan de ene kant, ik sta aan de andere kant. Waar jij staat is me niet geheel duidelijk ... |
Citaat:
|
Citaat:
Heb jij mijn honderden posts over 9/11 (niet NWO) dan gelezen? Citaat:
Btw, met de links in uw post weet ik nog steeds niet hoe JIJ denkt over 9/11. |
De Israëlisch zijn dat gedoe met Iran gewoon beu. (en zouden zelf toeslaan, als ze eens op ne zondagmiddag nie weten wat doen. )
De amerikanen, ja oorlogske voeren kost geld, natuurlijk, 't brengt ook op, maar t kost ook geld... veel geld. En dan heb ik het niet alleen over de prijs van munitie, voedsel, brandstof enz... om een leger dagelijks in beweging te houden. De reservisten in de states, die momenteel dus uit de normale economie gehaald zijn, kosten ook de economie nog eens extra geld. Dat kan Bush nie eeuwig blijven volhouden natuurlijk, ... En dat van die Olie in Euro, nogal logisch, aan wie verkopen ze hun olie, ... aan europa dus waarom in dollar noteren die zwaker staat ten opzichte van de Euro, terwijl zij zelf de meeste technologie enz, aankopen in frankrijk en duitsland... |
was de omschakeling van de olieprijs van dollar naar euro door saddam niet één van de vele aangehaalde redenen voor de invasie in Irak?
Anyhowww, que sera, sera... |
Ik geloof niet dat er een aanval zal komen, maar het is natuurlijk niet volledig onmogelijk. De vraag is en blijft of Iran de denkbeeldige rode lijn zal durven overtreden of niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be