![]() |
Een zalig en vrolijk Offerfeest ..
..
Gewenst aan alle moslims en voorstanders van multiculturele samenleving op het forum (en elders natuurlijk) :-P Ke Nan, Khalid, Mustapha, Nad60, Red Beret, Smurfje, Turk4Ever, .. en anderen die ik vergeten ben :BIG: (Kurban Bayramı Mübarek olsun, Moebarak Id ul-Adha) *(en aan Raven hetzelfde gewenst, als ze zich tenminste islamitisch voelt en niet schaamt omwille van haar Algerijnse afkomst) |
maak er een gezellige boel van, en niet te zat hé. ;-)
|
Jep, voor u ook, morgen eet ik een stoofpotje met schapevlees se. Ik heb weer vlees gekregen van m'n vroegere geburen.
|
eicht mubara (ofzoiets)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Raven is mannelijk hoor.
Jij ook Bayramin Mübarek olsun. (slecht Turks maar goed.) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
(warboel van 2 talen) |
Citaat:
Nu ff serieus, hebben ze in Rotterdam geen Turkse school? Hier is het dus één keer op een week,twee uurtjes les Turks. Dat is gewoon tekst (één of ander verhaal, het volkslied, een gedichtje over Atatürk & friends) voorlezen en schrijven in't Turks. Ik vond de leraar graaf! Hij was zo seculier, zei tegen meisjes dat hij liever had dat de meisjes minirok droegen ipv broek. :-D Dan droegen ze minirok om meer punten te krijgen :lol: De meeste Turken in Antwerpen kijken naar Turkse zenders, dat beïnvloedt hun Turks positief, maar hun Nederlands negatief, denk ik ... Maja, ik heb het hier over mijn vriendenkring .. |
Citaat:
Citaat:
Ik kan wel redelijk spreken hoor, maar het is een gewoonte om te mengen. Van jongs af aaan geleerd zeg maar. Anne, juffrouw bugun banna straf verdi. (zoiets zeg maar :-P). Citaat:
Citaat:
Het is gewoon individiueel. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Die leraar was trouwens heel aardig, en alles is goed gekomen. Citaat:
|
Vrolijk offerfeest.
En niet vergeten... na jullie eten allemaal terug naar jullie land van oorsprong hé. |
Citaat:
|
Mogen we ineens alle Turken gaan wegdoen? Ze moeten voor mijn part niet eens afgemaakt worden, maar gewoon terug naar Turkije gestuurd worden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't Is je vergeven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be