Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Wij beloven niets, wij doen het! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=44952)

Patriot! 11 januari 2006 21:03

Wij beloven niets, wij doen het!

Inderdaad, BUB-Antwerpen zal u niet storen met nutteloze beloftes voor de verkiezingen. Wij beloven niet dat we de criminaliteit zullen doen ophouden te bestaan, dat met BUB geen werkloosheid meer is, en de daklozen uit de straten zijn verdwenen.

BUB echter geeft u maatregelen, realistische maatregelen. Dit zijn geen loze beloftes, dit zijn onze doelstellingen, en wij doen wat we zeggen.

Gaan we de criminaliteit volledig oplossen? Uiteraard niet. We gaan ze verminderen. Criminaliteit is van alle tijden, en kan nooit uitgeroeid worden. BUB-Antwerpen zal echter zorgen dat de burger voldoende beschermd wordt.
Gaan we dakloosheid wegwerken? Dit zullen we niet volledig kunnen, maar we zullen zorgen dat onze daklozen niet meer dienen dood te vriezen.

BUB biedt niet de pasklare oplossing, maar we bieden tenminste een oplossing.

Alle informatie rond de verkiezingen in Antwerpen zal u kunnen terugvinden onder de speciale rubriek op deze site.

Cedric Vloemans
Provinciaal Voorzitter BUB

Overigens is er een nieuwe secretaris benoemd voor de Antwerpse afdeling: Annelies Geeraerts!

[IMG]achtergrondposter1.jpg[/IMG]

Revolutie 11 januari 2006 21:08

Yeah!

kaatd 11 januari 2006 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1504566)

Eén van de meest loze en lege beloftes die ik ooit gehoord heb ...

Wat uw slogan betreft: ik zou die omdraaien: "ONZE PARTIJ IN UW STAD" lijkt me correcter. Die stad is namelijk niet van u en die partij is niet van mij.

Jeng 11 januari 2006 21:13

Citaat:

Inderdaad, BUB-Antwerpen zal u niet storen met nutteloze beloftes voor de verkiezingen.

BUB echter geeft u maatregelen, realistische maatregelen. Dit zijn geen loze beloftes, dit zijn onze doelstellingen, en wij doen wat we zeggen.

maar we bieden tenminste een oplossing.

Als uw partij realistiche maatregelen wil bieden en geen nutteloze beloftes / oplossingen zal ze toch meer dan 5 leden moeten hebben.

Brandaan 11 januari 2006 21:16

Citaat:

Inderdaad, BUB-Antwerpen zal u niet storen met nutteloze beloftes voor de verkiezingen. Wij beloven niet dat we de criminaliteit zullen doen ophouden te bestaan, dat met BUB geen werkloosheid meer is, en de daklozen uit de straten zijn verdwenen.

Gaan we de criminaliteit volledig oplossen? Uiteraard niet. We gaan ze verminderen. Criminaliteit is van alle tijden, en kan nooit uitgeroeid worden. BUB-Antwerpen zal echter zorgen dat de burger voldoende beschermd wordt.
Gaan we dakloosheid wegwerken? Dit zullen we niet volledig kunnen, maar we zullen zorgen dat onze daklozen niet meer dienen dood te vriezen.

BUB biedt niet de pasklare oplossing, maar we bieden tenminste een oplossing.

Alle informatie rond de verkiezingen in Antwerpen zal u kunnen terugvinden onder de speciale rubriek op deze site.

Cedric Vloemans

Overigens is er een nieuwe secretaris benoemd voor de Antwerpse afdeling: Annelies Geeraerts!

[IMG]achtergrondposter1.jpg[/IMG]

En in welk daglicht moet ik de knipoog in uw onderschrift hierbij zien?

Jeng 11 januari 2006 21:19

Citaat:

Cedric Vloemans

[

Weten we in 1 keer hoeveel leden aangesloten zijn bij de afdeling BUB Antwerpen

Xenon 11 januari 2006 21:27

Citaat:

Cedric Vloemans

Lees: Cedricsken laat zijn liefke op de drankbonnetjes passen. ;-)

ancapa 11 januari 2006 21:32

Lezersbrief in de Standaard...

“Enkele dagen geleden nam mijn zoon van 15 samen met zijn vriendin de bus. Op klaarlichte dag, in een overvolle bus richting Antwerpen centrum, werden ze door een bende van vijf jongeren gemolesteerd en geslagen”. “En ja”, voegt de briefschrijver (De Standaard, 10.01.06) er haast beschaamd aan toe, “ik vermeld het niet graag want het is koren op de molen van een extreem-rechtse (?) partij waar ik niets mee te maken wil hebben, maar het waren alle vijf allochtonen”…

“Zonder enige aanleiding werden mijn zoon en vriendin met de vuisten bewerkt. De enige reden is dat ze voldeden aan het slachtofferprofiel dat de agressors zochten: jonger, zwakker, numeriek in de minderheid, blank en licht van haarkleur. Blijkbaar is dat voldoende om gemolesteerd te worden”. Het is niet alleen in Antwerpen een bekend en herkenbaar verhaal.

De man schrijft verder dat niemand ook maar iets ondernam om de slachtoffers te hulp te springen. De passagiers keken bang de andere kant op en de buschauffeur deed of zijn neus bloedde. De politie maakte achteraf netjes een PV op, maar “voor de rest moeten we daar niet veel van verwachten”. Over naar De Lijn. “U kan klacht neerleggen, maar dat zal veel tijd en geld kosten en toch niets uithalen”, klonk het daar.

“Hoe kan je jongeren van 15 die zoiets hebben meegemaakt overtuigen dat waarden zoals respect, hulpvaardigheid en geen discriminatie nog zin hebben?”, vraagt de lezer zich vertwijfeld af. “En waar vind je als bezorgde ouder nog gehoor en bescherming?”

Nello 11 januari 2006 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenon (Bericht 1504602)
Lees: Cedricsken laat zijn liefke op de drankbonnetjes passen. ;-)

Tot daar het niveau van vlaamse honden :-)

Nello 11 januari 2006 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa (Bericht 1504608)
Lezersbrief in de Standaard...

“Enkele dagen geleden nam mijn zoon van 15 samen met zijn vriendin de bus. Op klaarlichte dag, in een overvolle bus richting Antwerpen centrum, werden ze door een bende van vijf jongeren gemolesteerd en geslagen”. “En ja”, voegt de briefschrijver (De Standaard, 10.01.06) er haast beschaamd aan toe, “ik vermeld het niet graag want het is koren op de molen van een extreem-rechtse (?) partij waar ik niets mee te maken wil hebben, maar het waren alle vijf allochtonen”…

“Zonder enige aanleiding werden mijn zoon en vriendin met de vuisten bewerkt. De enige reden is dat ze voldeden aan het slachtofferprofiel dat de agressors zochten: jonger, zwakker, numeriek in de minderheid, blank en licht van haarkleur. Blijkbaar is dat voldoende om gemolesteerd te worden”. Het is niet alleen in Antwerpen een bekend en herkenbaar verhaal.

De man schrijft verder dat niemand ook maar iets ondernam om de slachtoffers te hulp te springen. De passagiers keken bang de andere kant op en de buschauffeur deed of zijn neus bloedde. De politie maakte achteraf netjes een PV op, maar “voor de rest moeten we daar niet veel van verwachten”. Over naar De Lijn. “U kan klacht neerleggen, maar dat zal veel tijd en geld kosten en toch niets uithalen”, klonk het daar.

“Hoe kan je jongeren van 15 die zoiets hebben meegemaakt overtuigen dat waarden zoals respect, hulpvaardigheid en geen discriminatie nog zin hebben?”, vraagt de lezer zich vertwijfeld af. “En waar vind je als bezorgde ouder nog gehoor en bescherming?”

Stem BUB

Jeng 11 januari 2006 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nello (Bericht 1504611)
Stem BUB

Op hoeveel stemmen mik je? 5?

Jeng 11 januari 2006 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nello (Bericht 1504609)

Tot daar het niveau van een bub'er

Brandaan 11 januari 2006 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nello (Bericht 1504609)

Gelukkig toont u hier aan dat u zelf wel een hoog niveau bezit.:roll:

Nello 11 januari 2006 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 1504628)
Gelukkig toont u hier aan dat u zelf wel een hoog niveau bezit.:roll:

Ach ja, een kameleon moet zich ook aanpassen aan de omgeving :)

Jeng 11 januari 2006 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nello (Bericht 1504630)

Een mesthoop?

Of racisten? BUB de Partij van de Blanke Persoon

Nello 11 januari 2006 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeng (Bericht 1504634)
Een mesthoop?

Dat zijn uw woorden dan wel...

Brandaan 11 januari 2006 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nello (Bericht 1504630)

En wat denkt u daarmme op te schieten, als u zichzelf tussen zogenaamde "vlaamse honden" bevindt, zorg er dan gewoon voor dat u zichzelf boven hun manieren plaatst.

Jeng 11 januari 2006 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nello (Bericht 1504647)
Dat zijn uw woorden dan wel...

Zelfkennis is een deugd.

C uit W 11 januari 2006 21:54

:rofl:
BUB!!! :d:d :lol:

Jeng 11 januari 2006 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 1504654)
BUB!!! :d:d :lol:

Hik :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be