![]() |
eurovisiesong festival
Welke landen kunnen volgens u geen lid worden van de eu maar die toch meedoen aan het eurovisiesong festival
|
Vatikaanstad : het is geen decmocratie maar het zou leuk zijn als ze meedoen aan eurosong.
|
Absurde peiling no zoveel.. Interessanter ware : welk zijn de voorwaarden waaronder een land lid kan worden van de EU. De tekst van de niet aanvaardwaardige ontwerp tot instelling van een grondwettelijk verdrag is in dit verband leerrijk, vraag is open of het inmiddels nog altijd in voege zijnde verdrag van Nice hier ook enig licht op kan werpen.
Het zou overigens een goed idee zijn om deze teksten tegen het licht te houden en er bij de europese parlementsfracties op aan te dringen deze teksten te doen amenderen (in zover het EP deze bevoegdheid heeft of in de nabije toekomst kan verwerven). Voor de rest zijn zulke topics gewoon gez... |
Geen enkele van de drie.
|
De EU moet gewoon opgedoekt worden. :)
En het eurosong is dikke zever, elk jaar opnieuw. Ik heb stellig de indruk dat zowat alles met 'euro' in dikke zever is. Er bestaat trouwens een alternatief festival in Friesland waar de kleinere volkeren aan kunnen meedoen in hun eigen volkstaal in plaats van het imperialistische engels. Zo ongeveer wat het Eurovisie songfestival eigenlijk zou moeten zijn. |
Citaat:
|
eurosong afschaffen of hervormen, zoals het nu is trek het op geen botten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af hoeveel mensen van het publiek dat eigenlijk nog serieus nemen. Om mijn pa te citeren: voor mij maakt het niet uit wie ze sturen, ik wil gewoon goe lachen met de commentaren :)
|
Het niveau vorige zondag was nog lager dan gewonelijk, historisch laag. Het belgiekske zal zoals gewoonlijk zich weer eens belachelijk maken in mei. Diegene die die voorronde won, de winnares van het al even idiote Star Academy, Katerine, was gewoon vals aan het zingen. Kattegejank was het. De rest was al even slecht of nog slechter. En dan zit men hier een goede zangeres als Laura Lynn af te breken. Luister maar eens welke rommel de openbare omroep met ons belastingsgeld de kijker voorschotelt. :roll:
http://www.een.be/eurosong2006/ |
Laatste keer dat ik dat festival zag, was Belgie vertegenwoordigd door een groepke met het ronduit afschuwelijk lied 'rendez-vous'.
|
Eikes randmuziek.
En "Israel" gestemd. Als er nu één land is waar géén discussie over is... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle 3 mogen nooit lid worden.
Turkije in GEEN geval (ligt niet in Europa, is te arm, "assemblage" en toerisme economie) Israel (Ligt niet in Europa, is in staat van oorlog, heeft wel sterke high tech economie maar joden moeten wij niet hebben + ze willen geen lid worden) Rusland (grotendeels buiten Europa, te arm, economie volledig afhankelijk van export van grondstoffen + ze willen ook niet bij de EU) |
De EU kan geen lid worden van de Aziatische Verenigde Staten, het is een te arm gebied de economie is uitsluitend gebazeerd op vervuilende industrie
en toerisme. Bovendien wordt het verscheurd door godsdiensttwisten, fanaten plegen er voortdurend bomaanslagen. (Uit een toespraak van Dr. Sun Wai Kwie Peking 2075 ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be