![]() |
103 miljoen euro in euromillions vanavond
Hopelijk wordt het door een Belg gewonnen, liefst door een Vlaming, en nog liever door een autochtoon ;) en NOG liever door mij :D:D:D
ik weet dat gelijkaardige threads al bestonden maar anyway, wat zou JIJ doen met 103 miljoen euro of meer dan 4 MILJARD oude BEF ? Persoonlijk zou ik geen cent aan "goede doelen" schenken. Alles voor mij en een beetje voor mijn ouders. Veel rondreizen, villa's in alle "goede" plekken ter wereld, veel vrouwtjes, en constant consumeren tot ik erbij neerval. Dreams sweat dreams ;) |
als je dat kunt beleggen aan 3% dan mag je per uur een slordige 140 000 fr verdoen aan intrest.
ENKEL aan intrest! :lol: het originele bedrag heb je dan nog steeds. Met zo'n bedrag per uur kan je gewoon je huis verwarmen op de frank vandenbroucke manier :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb maar 10 euro gewonnen .. volgende keer is het 125 miljoen btw! :D |
het moest u maar is overkomen ...
de kans is 1 op 10 000 000 ofzo ;) |
Citaat:
Ikke niks gewonnen like usual.:cry: |
Ook 9 Euro,k zal nog nekeer moeten meedoen :)
|
Citaat:
|
AAPL steg met 120%, GOOG steeg met 450% op 18 maanden, SNDK met 200%, keuze genoeg ;)
|
Citaat:
(2 sterren en 34) |
2 sterren en 34, same here :D
quickpick ;) wel 12 euro betaald lol! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat valt best mee. De kans om de Lotto te winnen is: 6!36!/42!=1/5245786 Of vergis ik mij zo? |
Citaat:
Als je enkel 5 juiste nummers raadt en de sterren niet dan krijgt ge een belachelijk laag bedrag... iets van 100 000 euro.. de echte kans is rond 1/75 000 000... veel minder kans dan met de lotto :) |
Je moet je ook niet bezighouden met kansberekenen, je moet je bezighouden met de wiskundige formule om de juiste getallen te berekenen ;)
|
kansspelen etc, dat is voor het plebs dat niet genoeg talent heeft om het te maken en rijk te worden.
|
als ik win koop ik mij nen tweedehandse bmw.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be