![]() |
C.G.K.R. Spam
Citaat:
http://forum.politics.be/member.php?u=2932 |
Eventjes je link aangeklikt. Hoe kan iemand met 0 berichten het 'statuut' van banneling hebben?
Het lijkt mij sterk dat die tiep daadwerkelijk deel uitmaakt van het CGKR. Alsof die niets beters te doen hebben. Lijkt mij eerder een provocateurtje. |
:oops: was me nog niet opgevallen dat die geband was. Enfin... toch rare historie. Is het nu al a la mode om mensen te gaan intimideren ?
*lousy dzjerman, I spit in your face, puh* :-D |
gij krijgt tenminste nog pb's. *zielig*
|
Die is pas geband nadat je dat hier gepost hebt eigenlijk. Er zijn nog mensen die dergelijke pb's hebben gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Enfin... Velen dank gaat naar de dames voor hun steun in dit donkere uur, en speciale dank naar Jeroen die bliksemsnel een banbliksem sloeg naar een verdachte account.
Dit topic kan voor mij ![]() |
Citaat:
|
Is dat nu een reden voor te bannen ? :roll:
Er zijn er hier die voor minder mogen geband worden. Ze kregen waarschijnlijk enkel maar een individuele waarschuwing van het Centrum dat regelmatig door onze troepen wordt gecontacteerd. www.vbwatch.be |
Citaat:
Ik kreeg geen berichtje van die account |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kreeg nochtans ook niks. Niet dat jouw' vermoedens' niet perfect voorspelbaar zijn.... Ik vrees echter voor jou dat een Vlaams-nationalist geen andere Vlaams-nationalist op een valse manier bedreigt met het CGKR. Volgens mij hebben de mods een véééééééééééél betere reden gehad om de betreffende spammer te bannen. Zij weten dan ook wie er achter een hele hoop dubbelnicks zit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be