Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Cocaïne (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45036)

Lila 14 januari 2006 14:48

Cocaïne

Cocaïne in Europees parlement

Een Duitse televisiezender heeft sporen van cocaïne gevonden in de toiletten en andere publieke plaatsen van het Europees parlement in Brussel. De gevonden hoeveelheden zijn voldoende groot om te veronderstellen dat iemand ze heeft binnengebracht om te gebruiken. Volgens een woordvoerder zijn er geen problemen met cocaïneverslaving in het parlement. Met het onderzoek wilde de Duitse televisiezender aantonen dat er meer cocaïne wordt gebruikt dat algemeen wordt aangenomen.

(Het Nieuwsblad 16/07/2005)

Ik studeer journalistiek en schrijf een eindwerk over de cocaïnegebruiker van vandaag. Volgens een Europese studie was het cocaïnegbruik nog nooit zo hoog. Coke is sexy en hip. Niet alleen showbizzsterren (recent nog Kate Moss), maar blijkbaar ook politici en andere topfiguren kiezen voor het witte poeder. Hoe zit het in Vlaanderen? Zijn er mensen die hun verhaal kwijt willen (of dat van een ander ;-) ). Let me know. Discretie gegarandeerd.

King of beggars and fleas 14 januari 2006 14:55

coke is gewoon wat ik noem te lekker

het veraderlijke eraan is vooral dat je er geen kater van hebt
je kan dus blijven doorgaan

er zijn geen waarschuwingssignalen tot het te laat is ....

in feite heeft moeder natuur het voorzien als plaatselijk verdovingsmiddel waar het zijn gelijke niet in kent.

Bhairav 14 januari 2006 15:11

Het is sexy omdat het verboden is.
Hetzelfde met verkrachitingen...

carlgustaaf 14 januari 2006 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1507724)
Het is sexy omdat het verboden is.
Hetzelfde met verkrachitingen...

dus als Coke&Verkrachten NIET verboden was, zou men (de gebruikers/daders) het minder leuk vinden?Ik ben daar niet zeker van.In nederland is cannabis bvb. toegelaten, en toch word het daar veel gerookt.????!!

lombas 14 januari 2006 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1507845)
dus als Coke&Verkrachten NIET verboden was, zou men (de gebruikers/daders) het minder leuk vinden?Ik ben daar niet zeker van.In nederland is cannabis bvb. toegelaten, en toch word het daar veel gerookt.????!!

Need I say more:

Jazeker 14 januari 2006 18:19

Leve Balkenende !

Bhairav 14 januari 2006 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1507845)

Minder als hier. ;)

En doe niet zo truttig.
:twisted:

lombas 14 januari 2006 19:06

Zoals de Mandeville al zei:

Private vices, Public Benefits.

Mambo 14 januari 2006 19:17

Coke wordt al jaar en dag gebruikt in middens waar hoge druk is.
Ik weet niet of men in het parlement last heeft van hoge werkdruk, maar ach op die manier kan men de schijn ook ophouden natuurlijk.
Ook in beursmiddens is het zeer gebruikelijk trouwens.

PAJOT 14 januari 2006 19:35

In ieder geval lopen de gebruikers ervan rond als zombies en langdurig gebruik leidt ogenschijnlijk tot een voddenbolbestaan.

Het zijn veelal lamlendige défaitisten en déprimensen in spé die de realiteit niet meer aan kunnen.

Bhairav 14 januari 2006 19:38

Welke realiteit nu weer? :roll:

Manuel* 14 januari 2006 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 1508063)
In ieder geval lopen de gebruikers ervan rond als zombies en langdurig gebruik leidt ogenschijnlijk tot een voddenbolbestaan.

U weet niet waar u over spreekt. Cocaïne is de drug bij uitstek van de "betere klassen". Ik wed dat u nog nooit een cocaïnegebruiker van kortbij heeft gezien... :roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 1508063)
Het zijn veelal lamlendige défaitisten en déprimensen in spé die de realiteit niet meer aan kunnen.

Neen, mijn beste, dat zijn geen cocaïnegebruikers; dat zijn vooral alcoholgebruikers... U weet wel: die harddrug die deel uitmaakt van ons dagelijks leven en waar geen haan naar kraait.

Jazeker 14 januari 2006 19:48

Ik snap niet echt waarom men in het Europees parlement drugs nodig heeft. Die heeft men nodig om de werkelijkheid te ontlopen en het lijkt me sterk dat iemand in het EP echt last heeft van werkelijkheid.

Bhairav 14 januari 2006 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* (Bericht 1508096)
U weet niet waar u over spreekt. Cocaïne is de drug bij uitstek van de "betere klassen". Ik wed dat u nog nooit een cocaïnegebruiker van kortbij heeft gezien... :roll:

Toch wel en dat is het 'm juist. Hij herkent ze ni...

Manuel* 14 januari 2006 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1508118)
Ik snap niet echt waarom men in het Europees parlement drugs nodig heeft. Die heeft men nodig om de werkelijkheid te ontlopen en het lijkt me sterk dat iemand in het EP echt last heeft van werkelijkheid.

Cocaïne wordt niet gebruikt "om de werkelijkheid te ontlopen".

Manuel* 14 januari 2006 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1508121)
Toch wel en dat is het 'm juist. Hij herkent ze ni...

D�*t kan het natuurlijk ook zijn... :lol:

Jazeker 14 januari 2006 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* (Bericht 1508202)
Cocaïne wordt niet gebruikt "om de werkelijkheid te ontlopen".

Drugs worden gebruikt om de werkelijkheid te zien dan ? :?

lombas 14 januari 2006 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1508216)

Volgens Madam Zaza wel...

De toekomst, zelfs.

:-o

longhorn 14 januari 2006 20:38

'Cokeheads' zijn gewoon heel irritante mensen.

Manuel* 14 januari 2006 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1508216)

Het gaat hier niet over "drugs", het gaat over "cocaïne" en dat wordt niet gebruikt "om de werkelijkheid te ontlopen"; dat wordt vooral gebruikt om alert te blijven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be