Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Freya Vandenbossche minister van leefmilieu...WAARGGH! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4506)

Pinehole 12 juli 2003 19:45

Het recept voor een ministerpostje : Pappie en Bracke/Crabbé.Daarna nog
even op audientie bij Keizer Steve.
Als ze dan nog Onderwijs had gekregen,waar ze ervaring mee heeft.Maar ja,de orders waren duidelijk:"Freya,Ich seg da gij minister wordt.Zo zij het."
Gelukkig was er nog een departement over dat de grote jongens toch nog
nooit belangrijk hebben gevonden!

Mieke 79 12 juli 2003 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pinehole
Als ze dan nog Onderwijs had gekregen,waar ze ervaring mee heeft.Maar ja,de orders waren duidelijk:"Freya,Ich seg da gij minister wordt.Zo zij het."

Onderwijs is Vlaamse bevoegdheid. Dan had ze moeten wachten tot volgend jaar. Wie weet?! :D Maar ze beweert de volle vier jaar te gaan uitdoen.

fernand 12 juli 2003 19:48

Citaat:

waar ze ervaring mee heeft schrijft U.
Dat mens heeft de kinderen van Gent een agenda opgesolferd van 10 kilogram.
Ze weet nog niet eens wat een school is, niet van binnen, en niet langs de buitenkant.
Ze was in Gent al een ramp, wat gaat dat nu worden in het land van papa.

Pinehole 12 juli 2003 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:

Ze weet nog niet eens wat een school is, niet van binnen, en niet langs de buitenkant.

10 kilo? Wordt Freya misschien gesponsord door de papierindustrie?

ferro 12 juli 2003 20:12

Waar gaan we naartoe als de Gentse matras(enkel de tram heeft er nog niet op gereden) ook al een ministerpost krijgt.
Kennis,bekwaamheid,ervaring in dit apenland is dit allemaal niet nodig, goede vriendjes zijn met de persmuskieten dat is blijkbaar het belangrijkste.

fernand 12 juli 2003 20:12

Citaat:

Citaat:

Citaat:

10 kilo? Wordt Freya misschien gesponsord door de papierindustrie?

Allee, de 10 kilo is ietje overdreven, maar er is daar in Gent een serieuse rel over geweest. De leerlingen hebben hem geweigerd. Hij kon bij veel leerlingen niet in de boekentas.
Dat heeft zelfs in het nieuws geweest op TV. en komt niet van het Vlaams Blok.

fernand 12 juli 2003 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferro
Waar gaan we naartoe als de Gentse matras(enkel de tram heeft er nog niet op gereden) ook al een ministerpost krijgt.
Kennis,bekwaamheid,ervaring in dit apenland is dit allemaal niet nodig, goede vriendjes zijn met de persmuskieten dat is blijkbaar het belangrijkste.

Niet WAT je kent is belangrijk, maar WIE je kent! :!:

numarx 12 juli 2003 20:24

Misschien ben ik maar raar, maar ik ga nog even wachten met de mevrouw af te breken tot ik gezien heb hoe goed of slecht ze haar werk doet.

ferro 12 juli 2003 20:26

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferro

Niet WAT je kent is belangrijk, maar WIE je kent! :!:

niemand sprak ooit een juister woord.

fernand 12 juli 2003 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Misschien ben ik maar raar, maar ik ga nog even wachten met de mevrouw af te breken tot ik gezien heb hoe goed of slecht ze haar werk doet.

Wij hebben mevrouw bezig gezien in Gent.
Hoe, ze wou ook concentratiescholen, alleen voor allochtonen. Ze zouden daar in hun taal kunnen leren.
Het voorbeeld van het Vlaams Blok die allochtone scholen vroeg( maar wel in het Nederland of in wallonië in het Frans) werd weggelachen.
Dat is maar een voorbeelje van de gebakken lucht.
Alle dagen beviel ze wel van een idee. Maar ze werden even vlug opgeborgen.
Het enige dat mevrouw kon, was bij nonkel Bracke (echt familie van haar)haar zegke doen.
Zegske wel hééééél ernstig vooraf was ingestudeerd.

Pinehole 12 juli 2003 20:31

Citaat:

Ik ga er ook niet bij voorbaat van uit dat ze het slecht gaat doen,maar het
is gewoon de manier waarop ze het onder elkaar bedisseld hebben.
Ja natuurlijk, zo gaat het nu eenmaal in de politiek.Maar geef toe,voor je 30ste minister worden lijkt me toch wat te jong om als een echte autoriteit
over te komen naar De Mensen.
Is zoon Michel ook al niet minister (geweest) in de Waalse regering?

Ambetanterik 12 juli 2003 20:36

De familie VDB boert goed.

Papa, was het ministerke zijn beu, krijgt van DE partij een postje bij Biac, loon meer da 1 mijoen € per jaar. Dat hij die materie nu kent of niet speelt geen rol voor de sossen, het postje telt.

Dochterlief freyake ( het schijnt de matras genoemd) mag nu ministerke spelen, loon navenant.

Hoe die sossen familie voor elkander zorgt, ik krijg er rillingen van.
Zo'n mooie corrupte familie.

:evil: :evil: :evil:

fernand 12 juli 2003 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik
De familie VDB boert goed.

Papa, was het ministerke zijn beu, krijgt van DE partij een postje bij Biac, loon meer da 1 mijoen € per jaar. Dat hij die materie nu kent of niet speelt geen rol voor de sossen, het postje telt.

Dochterlief freyake ( het schijnt de matras genoemd) mag nu ministerke spelen, loon navenant.

Hoe die sossen familie voor elkander zorgt, ik krijg er rillingen van.
Zo'n mooie corrupte familie.

:evil: :evil: :evil:

Geen rood, geen brood :!:

Johan C. 12 juli 2003 21:43

Blijkbaar hoort dit tot de nevenwerkingen van een verkiezingsoverwinning. Je moet blijkbaar tientallen postings slikken van bedenkelijk niveau. Het gaat altijd over hetzelfde: de bleiter en de matras van Gent.

Er lopen op dit forum nogal veel verliezers en verzuurden rond. :evil:

Ben je het niet eens met de visie van het kartel, akkoord, maar geef de mensen wel even de kans om zich te kunne bewijzen.

TROUWENS: al die zeikerds die hier eerst zaten te klagen over de stoelendans in de VL.regering. Lees eens HBVL van vandaag, daar blijkt dat de nieuwe krachten zeer goed werk leveren op een pragmatische manier!

Maar ja, het zal nooit genoeg zijn....

Patje 12 juli 2003 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan C.
Blijkbaar hoort dit tot de nevenwerkingen van een verkiezingsoverwinning. Je moet blijkbaar tientallen postings slikken van bedenkelijk niveau. Het gaat altijd over hetzelfde: de bleiter en de matras van Gent.

Ben je het niet eens met de visie van het kartel, akkoord, maar geef de mensen wel even de kans om zich te kunne bewijzen.

TROUWENS: al die zeikerds die hier eerst zaten te klagen over de stoelendans in de VL.regering. Lees eens HBVL van vandaag, daar blijkt dat de nieuwe krachten zeer goed werk leveren op een pragmatische manier!

Het BVL hebben we hier niet. Het kan goed zijn dat ze goed werk leveren. Maar heel die stoelendans heeft de Vlaamse Regering geen goed gedaan. Het geeft het gevoel dat het een opleidingsplaats voor politiekers is. De Vlaamse Regering zou dezelfde waarde moeten hebben, met zijn bevoegdheden, als de Federale en niet ondergeschikt zoals nu.

Ambetanterik 12 juli 2003 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan C.

Een verkiezingsoverwinning?
Is ze dan echt de ' matras ' van Gent?
Ik ben geen verliezer of verzuurde!

Ik kan gèèn onrecht verdragen, ik neem het niet dat die sossen, aangevuld met bertje bleiter een volk misbruiken, alleen voor EIGEN ZAK EERST.

Een voorspelling, volgend jaar bij de verkiezingen van de Vlaamse raad, een nieuw sossen ministerke, Bruno Tobback, het zoontje van.
Ander nieuw ministerke Elsje de boezemvriendin van gouden pampertje.

:evil: :evil: :evil: :evil:

numarx 12 juli 2003 22:04

En Dillen Jr. in het Europese Parlement.

Johan C. 12 juli 2003 22:05

Citaat:

Ik kan gèèn onrecht verdragen, ik neem het niet dat die sossen, aangevuld met bertje bleiter een volk misbruiken, alleen voor EIGEN ZAK EERST.
Dan stem je gewoon niet op het kartel! Wie is hier nu de "bleiter". Dan moet uw soort partijen maar eens zorgen dat ze wat stemmen halen...

Ambetanterik 12 juli 2003 22:14

Citaat:

Wat heeft Dillen te maken met regeringspostjes?
Klein antwoordje !!!!!

:lol: :lol: :lol:

Paulus de Boskabouter 12 juli 2003 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik
Citaat:

Wat heeft Dillen te maken met regeringspostjes?
Klein antwoordje !!!!!

:lol: :lol: :lol:

Gelukkig niets! :lol: :lol:

8)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be