![]() |
wie is er het lelijkste, verafstoot of balken zonder einde ?
Toegegeven dat onze premier niet moeders mooiste is ![]() toch vindt ik dat de nederlanders een nog lelijkere premier hebben dan wij. wie vinden jullie het lelijkst ? daarbij komt ook de vraag natuurlijk of het uiterlijk van een premier van belang is ? |
ik vind dat Verhofstadt iets aan zijn tanden moet doen.
Waarom ? Omdat hij voor de buitenwereld het gezicht van Belgie is. |
Schoonheid is innerlijke uitstraling.
Verafstoot straalt iets van Pinochio(nadat hij gelogen heeft) uit, tewijl Balkenende iets van Harry Potter.:lol: |
Al eens gedacht aan K&K? :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De essentie van een politicus is zijn beleid en zijn standpunten. Niet dat ik enige illusies heb in Verhofstadt, maar Balkenende is nog een pak rechtser. Uiterlijk zou daarbij geen rol mogen spelen (denken we maar aan Dehaene, Willockx).
Maar bon, aangezien dat de openingsvraag: ik vind qua uiterlijk Balkenende dan nog net iets meer presentabel onze Guy. |
Den hollander: uit stripverhaal Sus en Wis
Den onze: uit stripverhaal Urbanus |
Citaat:
't Is mss een crue en vrij extreme vergelijking maar 't is zoiets als Steve Stevaert vs. FDW... in oorlogstijden heb je misschien meer aan de laatste omdat hij voet bij stuk zal houden en zal zorgen voor een goede landsverdediging, maar daar heb je weing aan als je een land wil besturen met het oog op welzijnsverhoging voor iedereen in een normale periode. |
Ik kon niet stemmen...........Want dan zou ik voor één van de twee stemmen.
Bleergh....... Ze hebben wel één ding gemeen. Je kunt de valsheid zo uit hun ogen scheppen. |
Ze zijn bepaald aan elkaar gewaagd, zowel wat liegen als wat lelijkheid betreft. Een nogal moeilijke keuze...
|
Geef mij maar Gandhi
|
Citaat:
|
Voor positiviteit moetge uitstraling hebben en dan hebben geen van beide ...verder veraden de ogen de ziel & als ik kijk zie ik er los door :)
Een mens met vooringenomen vindingsrijkheid , gewoonte mens bvb zondags gazetje lezen ofzo... ...enz...enz . probleem is als je teveel plant en regelt je het soms veel en veel te druk hebt maarja das dan ook een simpele beschrijving van verhostadt. Dien andere verschilt ni veel met verhofstadt qua levens stijl . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be