Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   wie is er het lelijkste, verafstoot of balken zonder einde ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45060)

King of beggars and fleas 15 januari 2006 22:49

wie is er het lelijkste, verafstoot of balken zonder einde ?

Toegegeven dat onze premier niet moeders mooiste is

toch vindt ik dat de nederlanders een nog lelijkere premier hebben dan wij.

wie vinden jullie het lelijkst ?

daarbij komt ook de vraag natuurlijk of het uiterlijk van een premier van belang is ?

Shizie 15 januari 2006 22:54

ik vind dat Verhofstadt iets aan zijn tanden moet doen.

Waarom ? Omdat hij voor de buitenwereld het gezicht van Belgie is.

voicelesscharlie 15 januari 2006 23:26

Schoonheid is innerlijke uitstraling.
Verafstoot straalt iets van Pinochio(nadat hij gelogen heeft) uit, tewijl Balkenende iets van Harry Potter.:lol:

Chipie 15 januari 2006 23:26

Al eens gedacht aan K&K? :wink:

voicelesscharlie 15 januari 2006 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie (Bericht 1509732)

Een schizofreen en gespleten land met een dubbele moraal.:lol:

King of beggars and fleas 15 januari 2006 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 1509774)
Verafstoot straalt iets van Pinochio(nadat hij gelogen heeft) uit, tewijl Balkenende iets van Harry Potter.:lol:

idd lol

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chipie
Al eens gedacht aan K&K? ;-)

en ook hier idd maar was per abuus

Fille van de Foor 15 januari 2006 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie (Bericht 1509732)

Nou, hij symboliseert dan toch maar mooi de door velen zo gewenste splitsing.

driewerf 16 januari 2006 00:05

De essentie van een politicus is zijn beleid en zijn standpunten. Niet dat ik enige illusies heb in Verhofstadt, maar Balkenende is nog een pak rechtser. Uiterlijk zou daarbij geen rol mogen spelen (denken we maar aan Dehaene, Willockx).

Maar bon, aangezien dat de openingsvraag: ik vind qua uiterlijk Balkenende dan nog net iets meer presentabel onze Guy.

Karma 16 januari 2006 00:13

Den hollander: uit stripverhaal Sus en Wis
Den onze: uit stripverhaal Urbanus

Groentje-18 16 januari 2006 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1509726)
Toegegeven dat onze premier niet moeders mooiste is

toch vindt ik dat de nederlanders een nog lelijkere premier hebben dan wij.

wie vinden jullie het lelijkst ?

daarbij komt ook de vraag natuurlijk of het uiterlijk van een premier van belang is ?

Ik vind dat Verhofstadt een iets menselijkere uitstraling heeft dan Balkenende, vooral omwille van de afgeborsteldheid van de laatste. Om die reden zou ik van B. een veel mindere flexibiliteit verwachten dan Verhofstadt, die volgens mij nog best sympathiek kan zijn, van Balkenende verwacht ik dat niet zo.
't Is mss een crue en vrij extreme vergelijking maar 't is zoiets als Steve Stevaert vs. FDW... in oorlogstijden heb je misschien meer aan de laatste omdat hij voet bij stuk zal houden en zal zorgen voor een goede landsverdediging, maar daar heb je weing aan als je een land wil besturen met het oog op welzijnsverhoging voor iedereen in een normale periode.

DeoSolis 16 januari 2006 10:21

Ik kon niet stemmen...........Want dan zou ik voor één van de twee stemmen.

Bleergh.......
Ze hebben wel één ding gemeen. Je kunt de valsheid zo uit hun ogen scheppen.

Lof der Zotheid 16 januari 2006 16:11

Ze zijn bepaald aan elkaar gewaagd, zowel wat liegen als wat lelijkheid betreft. Een nogal moeilijke keuze...

Kundalini 16 januari 2006 23:07

Geef mij maar Gandhi

King of beggars and fleas 17 januari 2006 02:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 1509876)
Ik vind dat Verhofstadt een iets menselijkere uitstraling heeft dan Balkenende, vooral omwille van de afgeborsteldheid van de laatste. Om die reden zou ik van B. een veel mindere flexibiliteit verwachten dan Verhofstadt, die volgens mij nog best sympathiek kan zijn, van Balkenende verwacht ik dat niet zo.
't Is mss een crue en vrij extreme vergelijking maar 't is zoiets als Steve Stevaert vs. FDW... in oorlogstijden heb je misschien meer aan de laatste omdat hij voet bij stuk zal houden en zal zorgen voor een goede landsverdediging, maar daar heb je weing aan als je een land wil besturen met het oog op welzijnsverhoging voor iedereen in een normale periode.

het enige positieve aan verhofstadt is idd dat af en toe zijn haar tenminste nog eens stevig in den oorlog durft te liggen :-D Vooral zijn hardnekkige en schijnbaar ontembare weerborstels vind ik echt wel te pruimen

duncan 17 januari 2006 02:38

Voor positiviteit moetge uitstraling hebben en dan hebben geen van beide ...verder veraden de ogen de ziel & als ik kijk zie ik er los door :)

Een mens met vooringenomen vindingsrijkheid , gewoonte mens bvb zondags gazetje lezen ofzo... ...enz...enz .

probleem is als je teveel plant en regelt je het soms veel en veel te druk hebt maarja das dan ook een simpele beschrijving van verhostadt.

Dien andere verschilt ni veel met verhofstadt qua levens stijl .

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be