![]() |
Wat vindt u de ergste straf?
Welke is voor u de ergste straf? Laat uw fantasie maar eens de vrije loop...:twisted:
|
ex-forumgebruiker raf de hand moeten schudden zonder een condoom rond
|
Onder dwang met uw schoonmoeder de liefde bedrijven in bed :lol:
Onder dwang met mijn schoonmoeder de liefde bedrijven in bed 8O |
Ik zag ooit in een museum in Londen een opstelling van een foltertuig waar ik echt niet op terecht wil komen.
Ze binden u op uw rug vast op een tafel. Uw bovenlijf is ontbloot. Men maakt een klein sneetje in uw buik. Daarover plaatst men een kooi zonder bodem met daarin een uitgehongerde rat! Na een tiental minuten is die rat niet meer uitgehongerd maar u ook nog niet dood dus blijft de kooi staan tot de rat weer honger krijgt of tot u doodgebloed bent. Ik zou niet direct een ergere straf kunnen verzinnen. Alhoewel het idee gedwongen te worden een tong te draaien met Hugo Coveliers qua gruwelijkheid aardig in de buurt van de rat komt. |
Cool, dat van die rat. Alhoewel ik het foltertuig uit De Strafkolonie van Franz Kafka ook wel 'af' vind.
|
Citaat:
|
Die Japanse (of Chinese) folteringen zijn ook wel gruwelijk... Ze ketenen je vast en laten dan elke seconde een druppel water op je hoofd pletsen (waarschijnlijk laten ze je gewoon ergens achter onder een lekkend iets) en tenzij je gek wordt van dat eeuwigdurende geplets en het gevoel wanneer die druppel telkens op dat ene plekje terechtkomt, bezwijkt het vel van je schedel langzaam aan (duurt echt lang) tot het water in je hersenen begint te druppelen en ja, dan sterf je uiteraard.
|
En gebeurt dat eerder dan dat je sterft van de dorst?
|
Citaat:
|
In Family Guy moest Glen Quagmire zijn obsessie voor vrouwen afleren, een ventilator boven zijn naakte lichaam op de plaats van zijn lid en ondertussen foto's van naakte vrouwen, was best wel spannend :)
|
overuren op het werk (die bij ons uiteraard niet uitbetaald worden).... ik word er echt kwaad van.
|
Citaat:
Gewoon kwestie van uw mond open te houden. :-DZo dus |
Men zet een naakte persoon met zijn gat op een scherpe paal.
Hij kan enkel voorkomen dat hij over die paal zakt door zijn sluitspier goed gesloten te houden. Men stopt een trechter in 's mans keel en giet daar een scheut kokend water of zwavelzuur door. Door de pijnscheut vergeet de persoon even zijn sluitspier et voil�*. Ooit gehoord op schoolreis in het Gravensteen in Gent. |
De folterscene gebruikt in de film Thursday lijkt mij ook wel interessant ;). Vooral als je weet dat Paulina Porizkova de rol van folteraar op haar neemt. (voor een trailer van de film, jammer krijg je de bewuste scene niet te zien)
Voor diegene die de film gezien hebben, zij weten wel wat ik bedoel. :) Voor de anderen rep u naar de dichtsbijzijnde videotheek en huur de film ! (u won't regret) |
Mijn ergste nachtmerrie is dat ik ooit geen nachtmerries meer zal hebben,wat ik met "nachtmerrie" wil zeggen gelieve zelf uit te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de schoonmoeder van "ik haat afwassen" ken ik niet wie weet?;-)
|
Iemand gehoord van het geval 'Rattenman' dat Freud geanalyseerd en beschreven heeft?
In het verre oosten hebben ze wrede straffen, ik hoorde eens van iemand dat ze criminelen in een kooi zetten/vastbinden met bamboe, dat heel langzaam maar zeker door alles heengroeit, vraag me niet hoe of wat, maar dus ook door de persoon in de kooi ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be