![]() |
Bertje de bleiter krijgt ondermeer de post van mobiliteit ZONDER de NMBS.
Over de Lijn heeft hij ook niets te zeggen (Vlaamse materie). Mijn vraag; over wat kan ons bertje dan nog regeren???? Hij gaat zich toch geen 4 jaar bezighouden met de koetsiers in Brugge of de paardentram van Waasmunster? Of wel??? :?: |
Bert Anciaux is blijkbaar het favoriete thema van vele forumbezoekers. De taktiek begint zo stilaan afgezaagd te worden: maak Spirit en Anciaux zo belachelijk mogelijk.... Waarschijnlijk wordt het vanaf volgende week: maak Freya en Bert zo belachelijk mogelijk. Allemaal erg doorzichtig. Hoe dan ook, Freya en Bert behaalden goede resultaten en die kiezers zijn echt niet allemaal domme mensen.
Maar goed, ook de verzuurden moeten hun ei kwijt. |
Citaat:
Dat laten wij aan hen zelf over, of wat dacht U? :lol: |
Tja, mobiliteit zonder NMBS, en de rest is gefederaliseerd, waar is Bert Bibberlip nu eigenlijk minister van?
|
Citaat:
|
Bertje zal wel bevoegd zijn over de regeling ivm met de vluchten vanop Zaventem wat voor hem niet compleet onbelangrijk is.
Los daarvan heeft hij wel wat weg van de 'minister of silly walks', maar dat is ook mobiliteit nietwaar. Coekie |
Citaat:
Alleszins krijgt ie de nachtvluchten op zijn kop, in de plaats van de vorige zondebok Isabelle Durant. Schadenfreude? Ik weet het niet, maar ik denk dat de trend gezet is hiermee. Veel plezier in de regering, Spirit, jullie verdienen het! |
Citaat:
deze bijdrage vind je wél goed zeker? :lol: |
Ach Tantist wat loop je nu te zeuren. Je weet heel goed welke bevoegdheden Anciaux heeft: sociale economie en mobiliteit. Jij vindt dat blijkbaar belachelijke bevoegdheden. Je zal trouwens nooit iets goed vinden dat Spirit zal presteren. Altijd zal het kinderachtig en verraad zijn voor jou.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be