![]() |
Met dat gedoe van Siegfried Bracke ben ik eens gaan kijken naar dat programma De Lage Landen, en wat blijkt volgens ons plaatselijke slijkblad? Men zal discussiëren over de vraag of de Nederlanden herenigd moeten worden, én het gaat over pollentik. Ik ken het programma niet, ik heb een hekel aan Vanthilt, maar ik zal toch eens kijken hiervoor denk ik.
|
Voor Nederland zit in die uitzending Derk-Jan Eppink. Die werkte toch bij een Vlaamse krant of niet?
In Nederland is die overigens volslagen onbekend, 'k hoop niet dat deze aflevering alleen in Vlaanderen wordt uitgezonden. |
Citaat:
Eppink koos eieren voor zijn geld, en werkt nu voor Frits Bolkestein. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De VRT zit inderdaad als publieke omroep verplicht in het standaardpakket, samen met Nederland 1, 2 en 3, BBC 1 en 2 en ARD en ZDF. |
Citaat:
Pro memoria: http://home.tiscali.be/martin.acke12...tadt-media.htm Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is geen hoogstaand programma en de niet-uitgenodigden zijn hevige Belgicisten. Zelfs �*k vind het een enorm irritant programma. 8)
|
Je valt dan ook niet binnen de doelgroep.
Trouwens, die Marcel Vanthilt is volgens mij nou niet bepaald anti-Belgisch te noemen. Het feit dat 'ie het steeds over België heeft en niet over Vlaanderen, geeft dat al aan ('t is dat het bij Tien voor Taal al Vlaanderen heette). Ik vrees ook dat het in de uitzending zal gaan over een hereniging van België en Nederland, en niet over een hereniging van Vlaanderen en Nederland, maar wie weet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn antwoord staat erboven hoor... VT, copresentatrice en publiek zijn redelijke Belgischgezind. De gasten, dat varieert. |
Citaat:
|
Citaat:
Kom eens van die wolk af, wil je? |
Citaat:
Marcel Vanthilt is voor Agalev geloof ik. Ik denk trouwens niet dat co-presentatrice Yvon Jaspers een belgicist is, Patriot... :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be