![]() |
Voor Groen! lokaal
voor diegene die lid zijn van een lokale Groen!-groep: er is een nieuwe foto-groep op Flickr waar je foto's kan posten van lokale acties; zeker doen!
http://flickr.com/groups/degroenen/ |
ik weet alvast welke foto's ik er nooit zal zien.. Namelijk "militanten" van groen die naar de kust komen om de olie te kuisen van vogels nadat een of andere boot z'n olietanken heeft gespoeld, of om te protesteren tegen het verdwijnen van een bos.
Groen: de partij van de holebi, en liefhebbers van Volvo |
zeg is uw enigste taak op dit forum groen!bashen of zo? ne fetish ontwikkeld?
|
duidelijk, u als groen-militant, kan misschien het tegendeel aantonen?
Al vrees ik dat u lang zal moeten zoeken, ik (als fervent natuur-militant) heb al lang ondervonden hoe groen ze echt zijn bij agalev. Volgens mij bedoelen ze daarmee hun wens om in de cyaan-groene zetels te zitten van het Vlaams parlement. |
ik heb in het verleden al tegen u gezegd dat mijn lokale Groen! afdeling wél zelf de handen uit de mouwen steekt en geeft om het milieu (evenals Groen! brussel dat een deel van de Zenne heeft opgekuist) maar dat heeft u toen afgedaan als een lokale anomaliteit... ik kan niet meer zeggen dan wat ik zelf ondervind bij de lokale Groen! werking...
|
Citaat:
|
VOLVO is een leuk mobieltje ^^ en holebi's geen last van stoort me niet.
annyway is dat een complete groen afdeling inclusief j-groen ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tuurlijk, daarom geef ik ook mijn mening over uw posts! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast zijn we ook bezig met de opvolging van de schending van het GNOP (waarbij er plannen zijn om rioolbuizen te leggen in een natuurgebied, wat wettelijk niet mag en ook tot gevolg zou hebben dat bij zware regenval een paar wijken langs de Reutelbeek zouden over stromen) en reiken we de eerste Groene Pluim uit aan een vrijwilligersorganisatie die zich in zet voor het milieu of de sociale cogesie in Wervik. Dat zijn al 5 concrete acties meer dan het Vlaams Belang dat in Wervik al veel langer bestaat dan Groen... |
Citaat:
|
heeft het Vlaams-Belang eigenlijk al ooit iets gedaan? en dan spreek ik niet alleen over Wervik...
|
Citaat:
Voor "groen!?", dat is de oprichter van Agalev, en degene rond wie de steun voor Agalev (in haar betere dagen) was gecentreerd. Tot de kraaien als Mieke Vogels en Jos Geysels er neerstreken voor het in het licht schitterende geld en systematisch de ideologisten hebben buitengewerkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be