Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Het zaad voor nieuw VB-succes wordt gezaaid. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45129)

koolvis 18 januari 2006 20:27

Het zaad voor nieuw VB-succes wordt gezaaid.

Het zaad voor nieuw VB succes wordt gezaaid.

1) Het demoniseren van een democratische partij en het te pas en te onpas belachelijk maken ervan.

2) Het discrimineren van Vlamingen, onder andere op de arbeidsmakt zoals vandaag aangekondigd in het journaal.
En anderzijds een bekrompen antidiscriminatiewetgeving onder andere om een partij te kunnen discrimineren.

2b) als het VB veroordeeld wordt zal het m.i. dan pas echt doorbreken!

3) De spot drijven met onze christelijke normen en waarden:
-- Homotoestanden en het belachelijk maken van het christelijk huwelijk.
-- Aboruswet.
-- Euthanasiewet.
.
.
.
enz

Mitgard 18 januari 2006 21:18

we zullen zien...

Lof der Zotheid 18 januari 2006 21:26

Voor media-aandacht en reclame is alvast gezorgd:mrgreen: :vlaander: :thumbsup:!!

Mitgard 18 januari 2006 21:29

de laatste peilingen beloven niet veel soeps.
genne vette zal het zijn, zelfs lichte achteruitgang in verschillende gemeenten, ik zet de champagne al maar koud denk ik.

Pietje 18 januari 2006 21:31

Het mooiste zou zijn dat PDW één stem tekort komt om burgemeester van A'pen te worden.8)

Lof der Zotheid 18 januari 2006 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1513710)
ik zet de champagne al maar koud denk ik.

Da's alvast een goed idee, dan kan de winnaar - ongeacht wie - ervan drinken:vlaander: :twisted: !

Bhairav 18 januari 2006 23:01

*geeuw*

giserke 19 januari 2006 01:20

Citaat:

genne vette zal het zijn, zelfs lichte achteruitgang in verschillende gemeenten, ik zet de champagne al maar koud denk ik.

gij zijt zot zeker?
Het VB zal volgende verkiezingen in een aantal gemeenten aan zet zijn. (maar dit betekend dan ook het einde van het VB in die gemeenten)

Bhairav 19 januari 2006 06:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koolvis (Bericht 1513574)

1) Het demoniseren van een democratische partij en het te pas en te onpas belachelijk maken ervan.

2) Het discrimineren van Vlamingen, onder andere op de arbeidsmakt zoals vandaag aangekondigd in het journaal.
En anderzijds een bekrompen antidiscriminatiewetgeving onder andere om een partij te kunnen discrimineren.

-- Aboruswet.
-- Euthanasiewet.
.
.
.
enz

Gaan er zo ineens keimilitante nazi's door 't straat marsjeren enzo?
:roll:

Revolutie 19 januari 2006 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1513713)
Het mooiste zou zijn dat PDW één stem tekort komt om burgemeester van A'pen te worden.8)

of juist met één stem meer burgemeester worden :twisted:

Supe®Staaf 19 januari 2006 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1513713)

Mag het ietsje meer zijn?

Morduk 19 januari 2006 08:53

Citaat:

-- Aboruswet.
-- Euthanasiewet.
.
.
.
enz

Kwalificeert dit nu niet onder 'forumspam' ?

Raven 19 januari 2006 10:11

Citaat:

Gelukkig is er stemrecht voor migranten. Geen nood, Nûr zal het Vlaams Belang wel uit Brussel weghouden. Intussentijd betekent dat wel dat uw vrouw niet meer ongesluiered het huis uit mag, of we zijn verplicht voor haar voeten te spugen en haar uit te schelden voor hoer.

satiper 19 januari 2006 11:43

Citaat:

-- Aboruswet.
-- Euthanasiewet.
.
.
.
enz

Discriminatie mag niet maar bevoordelen wel?
Draai het om en voer stimuli in om vlaamse jeugd aan een baan te helpen gelijkaardig met de maatregelen die nu genomen worden om allochtonen te bevoordelen en ik denk dat men om ter hardst discriminatie zal roepen in de politiek correct denkende kringen. Maar nu mag het wel.
Ik begrijp de goede bedoelingen (er zijn percentueel meer allochtonen werkloos en dus is het in dat opzicht nuttig om deze scheefgetrokken situatie proberen te herstellen).
Wat ik niet begrijp dat het men het nodig vind om hierover te moeten liegen.
Discriminatie is discriminatie (ook al is het positieve).
Maar als men dit erkent kan men natuurlijk niet meer met beschuldigende vinger naar het vb wijzen.

Fozzie 20 januari 2006 02:46

Citaat:

Hoe zal het Vlaams Belang een einde maken aan "homotoestanden" (zonder concentratiekampen of massamoorden)?
Moet er eigenlijk wel een einde worden gemaakt aan "homotoestanden"? Immers, wat ik doe met meerderjarigen die daarmee in stemmen in mijn slaapkamer gaat jou, noch het VB iets aan.

En liefste koolvisje, het "christelijk huwelijk" is nooit belachelijk gemaakt. Enkel het burgerlijk huwelijk is open gesteld. Wie het verschil niet kent tussen het kerkelijk huwelijk en het burgerlijk huwelijk spreekt duidelijk met elk gebrek met verstand van zaken en kan dus beter zijn mond houden, zeker het VB!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be