![]() |
Moet Freya Van den Bossche gaan?
Ik beschouw mezelf als eerder rood, maar Van den Bossche heeft hier toch wel een onoverkomelijke fout begaan.
Ofwel kent ze het verschil niet tussen geld krijgen en geld lenen - in dit geval is ze gewoon dom en onbekwaam en moet ze onmiddellijk ontslag nemen. Ofwel kent ze het verschil wel, maar heeft ze erover gelogen - in dit geval moet ze ontslagen worden en uit de SPa worden verbannen. |
Ik ben het met u eens (niet met dat rood, wel met de rest).
|
Ze is niet bekwaam.
Alvast niet voor die positie. Dom zou ik niet zeggen, ze zal wel haar kwaliteiten hebben. |
100 miljoen
Dat de regering 100 miljoen euro haalt uit de begroting van de VRT. de VRT met "Bracke en Crabé" heeft haar immers "gelanceerd" met alle middelen.
|
Neen ze moet niet vertrekken. Waarom?
Misschien is ze volgens haar ambt wel verantwoordelijk, maar ik kan niet geloven dat zij de enige is die de onderhandelingen over het contract heft geleid. Het is duidelijk dat de regering het geld zal geld zal moeten ophoesten (wij dus => belastingen), maar dat kan toch ook niet anders. Welke prive firma zou nu om "humanitaire redenen" zijn prijs laten zakken???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
40 EUR in de Aarschotstraat te Brussel, meer is ze niet waard!!! |
Het lijkt me nogal evident te zijn dat iemand die nog geen 30 is, niet geschikt is om als vice-premier te fungeren. Ze heeft ten andere al verschillende malen te kennen gegeven dat ze eigenlijk niet te veel snapt van al die materies waar ze in de loop der jaren verantwoordelijk voor is geweest (herinner u : "Kyoto, ik weet niet wat dat is". "Ge moet enkel kunnen optellen en aftrekken" enz.).
Moet Freya dan maar opstappen voor deze kwakkel annex uitschuiver? Natuurlijk niet! In een politieke wereld waar alles draait om schijn, TV-persoonlijkheid en schattigheidsgehalte, is ons Freya immers de grote vedette en populair bij talloze mensen. De kiezers verdienen de politici die ze hebben. Awel voil�* ! |
Citaat:
|
Jaja Jan enkel het VB werkt hard .... 8O
|
Citaat:
kerel wat een dikke zever braakt gij nu uit??? 100.000.000 EUR (dat is in BEF: 4.339.900.000.000!!!) belastinggeld verknoeien en dan nog liegen dat het een inkomst is, is meer dan een ernstige fout!!! Des te meer een teken dat dit trutje niet deugt als minister van begroting...:cry: |
Vdb is een rund dat zelf trouwens toegeeft dat ze geen jota weet van haar bevoegdheden. Nu heeft ze staan liegen dat ze zwart ziet en heeft die leugens zelfs in de begroting van 2005 gezet.
Opstappen, en liefst zo snel mogelijk. |
1 Bijlage(n)
Freya is gewoon een dom kieken.
Eigenlijk zou ze het zelf moeten ophoesten. |
Citaat:
Maar nou gaat ze toch al stront moeten leren eten, om er nog aan te blijven. |
|
|
|
Iedereen wist toch dat de regering dat zou moeten ophoesten (wie anders??). Hoeveel tijd heeft VDB al gekregen om te tonen wat ze waard is op haar huidige positie?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be