![]() |
Luistert maar niet naar alle haatuitingen op dit forum en door heel Belgie heen, uitingen gedaan door vooral de Blokkers!
Gij bent een voorbeeld voor heel Europa, en zeker voor Nederland waar wij opgescheept zitten met een stelletje vrouwelijke 60-plussers die het ministerschap er even bij doen als bijbaantje wanneer ze geen tijd hebben voor de multinational die ze leiden! Hierbij feliciteer ik je, Freya, namens heel Nederland met je benoeming tot Minister 8) |
Een madammeke dat het moet hebben van haar media-optredens, haar bloed (papaatje de minister) en haar ietske schoner uiterlijk dan de gemiddelde politica (Vogels, Dua, Hermans,...)?
Het gaat niet goed met Europa denk ik dan, als dat het grote voorbeeld is. Ne sos zeker? |
Familie uit Nederland?
Of ken je haar als 'matras'? |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, ben dan wellicht niet zo goed op de hoogte van de politiek in Belgie, maar die Vogels is 1 van de meest onevenwichtigste politica die ik ooit gezien heb 8O P.S. Voor mij is de afgelopen maanden de gezichten van de Gucht en de Wael veel beter bijgebleven in de media. P.P.S. Ze moeten Axel Merckx maar snel eens gaan ontslaan als wielrenner, 't tis toch te gek voor woorden :roll: ! |
Citaat:
Mijn oprechte excuses voor deze fout :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
t'is nen echte Hollander, lult voor iederèèn. :lol: :lol: :lol: :lol: |
Allez kom, een beetje respect voor de Nederlanders (en dat is dus niet hetzelfde als Hollanders he), ene dikke nek maakt de lente niet he...
|
Citaat:
Sorry, maar ik woon niet in een villa :wink: P.S. Het is niet erg om toe te geven dat je tijdens de verkiezingen op Gestapo Joost Eerdmans hebt gestemd :wink: Verontrustend is het wel, maar ja we leven in een vrij land, dus ik zal je niet stoppen! |
Citaat:
Of ontkennen jullie dat nu :? ? Ik bedoel, jullie weten toch niet eens wat Holland eigenlijk inhoud, toch? (al bestaat die term officieel niet eens meer :wink: ) |
Yep, zo links onverdraagzaam als maar kan zijn... Wat een reclame voor Freya zeg :wink:
|
Citaat:
Op welke babe van de PvdA heb jij dan gestemd, Jeltje van Nieuwenhoven? :lol: [size=1]Ik heb trouwens op de SP gestemd.[/size] |
Citaat:
|
Citaat:
Nederland is voor mij Rijksnederland, zijnde alle 12 provincies, met de boerkes uit Drenthe, de mennekes uit Fryslan, de Zeeuws-Vlamingen, Noord-Brabanders, Limburgers etc etc etc bij. Al de Nederlanden zijn voor mij Vlaanderen en Nederland samen. Wallonië en Luxemburg beschouw ik als geen deel meer. Maar als we de Nederlanders een beetje willen jennen, zeggen we altijd "Ollanders", ook al komen ze uit Valkenswaard. Zo zit dat voor mij, meneer van Dongen. |
Citaat:
Jullie hebben allemaal wat tegen deze succesvolle jonge vrouw en de meeste niet eens vanwege de redenen die jullie hier opgeven(de mannen kunnen dit feminisme niet aan(zelfs nog erger dan in Nederland!) en de vrouwen zien haar als een soort denkbeeldige concurrentie tegenover hun vriend). Durven jullie die stoere taal over "matrassen" en zo ook tegenover haar kind te verkondigen?! Was getekend, Sigmund Freud P.S. Probeer me eens persoonlijk aan te vallen, in plaats van aanvallen te richten op mijn nationaliteit! Is deze vorm van aanval(zie Freya) een soort van nationaal tijdsverdrijf in Belgie of zo? Bestaan er kampioenschappen voor? |
Citaat:
|
Citaat:
Ga jij tegenover mij zeggen wat mag of niet mag? Het is haar probleem van matras en kind. Het is een familiezaakje, eigen zak eerst vullen. Ik ken je niet, dus heb tegen jou niets te vertellen. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be