Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Deng terug naar af. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45188)

rik47 22 januari 2006 00:35

Deng terug naar af.

Uitgever dumpt tijdschrift Deng

Naar alle waarschijnlijkheid zal er volgende maand geen nieuw nummer van het tijdschrift Deng in de winkel liggen. Hoofdaandeelhouder Audax heeft beslist om dit jaar niet verder in het maandblad te investeren. Er wordt gezocht naar nieuwe financiële partners, en zelfs naar een overnemer.

Weer een links blaadje minder?

Bron: krant HLN

Torenvalk 22 januari 2006 00:52

Goed zo, Deng is door de plee!

rik47 22 januari 2006 10:04

Bij Deng kunnen ze beter bij de SPa en Groen rondneuzen om geschiktere figuren te vinden voor te dienen als afbeelding op stickers om in urinoirs te plakken. Bereiken alzo misschien meer mensen......

xmordan 22 januari 2006 16:05

:-) :-o :-D :lol: YEEEEESSSSS

skorzeny 22 januari 2006 17:21

Deng...:-? hmm was dit niet dat extreem linkse roddelblaadje dat Dewinter koos als ergste belg ???

In ieder geval goed nieuws, al mogen er in het kader van het herstel van de normen en waarden best nog wat linkse periodiekjes verdwijnen zoals DM, Humo, knack, Solidair,GVA,Nieuwsblad, visie....

Pietje 22 januari 2006 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skorzeny (Bericht 1517265)
Deng...:-? hmm was dit niet dat extreem linkse roddelblaadje dat Dewinter koos als ergste belg ???

In ieder geval goed nieuws, al mogen er in het kader van het herstel van de normen en waarden best nog wat linkse periodiekjes verdwijnen zoals DM, Humo, knack, Solidair,GVA,Nieuwsblad, visie....

Ik vraag mij eigenlijk af welk "periodiekje" in jouw ogen niet extreemlinks is :lol:

skorzeny 22 januari 2006 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1517270)
Ik vraag mij eigenlijk af welk "periodiekje" in jouw ogen niet extreemlinks is :lol:

Dit; http://www.bbet.org

Pietje 22 januari 2006 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skorzeny (Bericht 1517278)

Ik had het over periodiekjes (maand/weekbladen), niet over debiele websites. 8)

kelt 22 januari 2006 17:42

Citaat:

Blijkbaar is het aantal mensen dat Deng kocht en "dus" last heeft van "teloorgang hunner normen en waarden" niet overdreven groot te noemen..
:-D

skorzeny 22 januari 2006 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1517290)

:rofl:
Dat is de SITE van een TIJDSCHRIFT.
Beter opletten voor je het woord "debiel" in je mond neemt !!!:lol: :lol: :lol:

Jampie 22 januari 2006 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1517290)

Die website is nochtans lachen geblazen hoor. Die mannen roepen de Vlaamsche man op om massaal naar de spermabank te gaan doneren om alzo het blanke ras te beschermen.
Wie geen sperma geeft is een moordenaar van zijn eigen ras ! Lachen !!!

Pietje 22 januari 2006 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skorzeny (Bericht 1517309)
Dat is de SITE van een TIJDSCHRIFT.
Beter opletten voor je het woord "debiel" in je mond neemt !!!

Dat soort "lectuur" catalogeer ik niet bij tijdschriften. En dat "debiel" blijft in dat opzicht volledig overeind. 8)

Pietje 22 januari 2006 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jampie (Bericht 1517316)
Die website is nochtans lachen geblazen hoor. Die mannen roepen de Vlaamsche man op om massaal naar de spermabank te gaan doneren om alzo het blanke ras te beschermen.
Wie geen sperma geeft is een moordenaar van zijn eigen ras ! Lachen !!!

Idd. :lol: Ik zie het zo voor mij : "Skozerny" in een klein kamertje met de "Playboy" op zijn knieën :lol: :lol:

Jampie 22 januari 2006 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1517320)
Idd. :lol: Ik zie het zo voor mij : "Skozerny" in een klein kamertje met de "Playboy" op zijn knieën :lol: :lol:

Of met de laatste Deng, daar staat Miss Belgique in.:lol:

Kim 22 januari 2006 18:35

Spijtig, ik vond Deng best wel goed (en ik ben niet-links ;))

jan hyoens 23 januari 2006 10:40

T'zal weer de schuld van Dewinter zijn!

Pieke 23 januari 2006 10:50

Citaat:

altijd wel geweten dat extreem-rechts nogal selectief is wat betreft vrije meningsuiting

Jakke racing 23 januari 2006 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 1517299)
Blijkbaar is het aantal mensen dat Deng kocht en "dus" last heeft van "teloorgang hunner normen en waarden" niet overdreven groot te noemen..
:-D

15.000 exemplaren in winkels verkocht elke maand
en 2000 abonnees.

toch niet zooo slecht hé

Proletariër 23 januari 2006 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1517320)

Is dat niet extreem links, de playboy?

Djiezes 23 januari 2006 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër (Bericht 1517963)
Is dat niet extreem links, de playboy?

Playboy heeft net zoals extreem-rechts weinig om het lijf...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be