![]() |
welke film?
van welke film is deze foto (ben een spelletje aant spelen met vrienden maar deze weet ik niet)
http://img4.imageshack.us/my.php?image=film5td.jpg |
Geen idee, maar ik voel een nieuwe draad in deze regionen ontstaan...
|
|
Citaat:
af en toe komen er moeilijke filmfoto's aan bod... :lol: |
|
Gewoon klikken op dat knopje "report this image as offensive". Dan zeg je bij vraag om meer uitleg dat het een hoop brandende kruisen betreft en dan halen ze die image weg en moeten je vrienden een andere vraag stellen.
|
haha...
nee dat was de film alleszins niet! het zou een komische film zijn... dat was een tip dat ze gaf! en het is een leuk spel (en ik geef toe, het is leuk om een beetje "vals te spelen") |
hmm... als het een komische film was, dan weet ik het niet. Had nog even gedacht aan The Usual Suspects maar ik ken die film vanbuiten en dat specifieke beeld zit er niet in.
|
Tja, als ik darkman nu opnieuw zou bekijken zou ik hem, heel waarschijnlijk, ook grappig vinden.
Trouwens was dat de enige tip die ze hebben gegeven? |
tot nu toe wel...
misschien morgen nog een volgende |
Darkman, geen andere mogelijkheid eigenlijk. De schaduw en de hoed zijn trademarks.
|
Citaat:
Maar die moet ik toch eens weten te vinden.:lol: Lijkt me weer een knaller van formaat! |
- tip 1: eigenlijk een komische film
- tip 2: ook een drama en thriller - tip 3: killerbee |
tip 4: Fargo (het zou iets met die film te maken moeten hebben)
|
Van Fargo weet ik alleen dat het hoofdpersonage (een vrouw) een zeer vermakelijk (en ook niet echt bijster slim) personage was dat de jacht opende op een seriemoordenaar.
|
De film heet 'Barton Fink' , en als ik het mij goed herinner zijn de Coen Brothers er verantwoordelijk voor. John Turturro speelde er ook in mee, en een andere Amerikaanse acteur wiens naam ik vergeten ben maar die ook in 'Raising Arizona' en 'The Big Lebowski' meespeelde.
|
Citaat:
John Goodman (die zocht je dus) speelt ook nog in Raising Arizona. |
doeme was te laat...
:lol: iemand anders had het net geraden :D |
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be