![]() |
Marokkanen steken congolees neer.
Alweer problemen met marokkanen:roll: , is het ooit anders geweest.
Zoals geweten zijn marokkanen meer racistisch dan de doorsnee vlamingen. Een marokkaan heeft geen respect voor zwarten en of ander gelovigen. Alhoewel deze laatste groep voor minder problemen zorgt dan het marokkaans gespuis. Ik herinner me nog die man die in brussel de schedel werd ingeslagen door een minderjarige marokkaan!! Deportatie is het antwoord. |
Dat is toch kunst?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ni overdrijven hé,dat is cultuur en o zo verrijkend,toch mooi zoiets.
Als ze gevonden worden zullen ze 2 uur de stoep moeten kuisen,anders komen ze uit den amigo buiten als Helden,en dat moet vermeden worden.Die "zwarte" heeft dat uitgelokt,dat is duidelijk ! |
Citaat:
|
Met de zwarte bevolking heb je toch minder problemen dan met de marokkanen. Hoe zou dat komen.....religie achtergrond en hun cultuur:? ..............................
Dat wil zeker niet zeggen dat het hier nu moet storm lopen met zwarten he;-) . Want ze is ook serieuz toegenomen. Maar als ik moet kiezen tussen de cholera en de pest, dan maar de zwartjes. |
Citaat:
Niet stormlopen ?Gans Congo zit al in Brussel,veel zal er van ginder niet meer kunnen overwaaien |
Citaat:
Maar indien al die zwarten plots marokkanen zouden zijn8O , dan zouden er wel serieus meer problemen zijn. Maar zwarten laten de mensen 'met rust' en zagen niet zo veel zoals die omhooggevallen marokkanen. |
de centraal- en zuidafrikanen moeten maar uit Tunesië, Marrokko, Algerije, en Libië blijven.
Al een geluk dat er daar sterke leiders zijn. Zo'n soa-lijdende zwarte verkracht een libisch meisje? Dader opgehangen, en dan nog eens een tiental willekeurige negers worden doodgeschoten. Maar toch blijft dat komen |
Shit happens.
Zeker met heetgebakerde pubers loopt het wel eens fout. Altijd zo geweest, zal altijd zo zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
efficient |
Zijn ze al aan het rellen met Moureaux als scheidsrechter?
|
Vreemdelingen die elkaar afmaken, het leven kan toch zo schoon zijn. :-)
Opgeruimd staat netjes! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be