![]() |
Welke regering heeft in het verleden WEL goed werk geleverd?
Kappen op de regering lijkt wel een Belgische - of zelfs Vlaamse- sport.
Maakt niet uit welke partijen aan de macht zijn, gekanker krijg je toch. Is er in het nabije verleden wel ooit één regering geweest waar niets op aan te merken viel? Zo ja, waarom? Zo neen, waarom niet? Denken jullie dat er ooit een regering zal komen waarvan men zal zeggen dat het goed was? |
Kan toch niet anders ?
Elke maatregel bevoordeelt een groep en benadeelt een andere. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kritische analyse van en controle op machthebbers van welk niveau dan ook is een hoeksteen van onze democratische werking.
Het zou echter ook blijk geven van politieke volwassenheid indien machtehebbers en oppositie elkaar zouden erkennen indien er goed voorstel op tafel ligt. Om bij de topic te blijven Ik vond Dehaene 2 wel OK |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als staatsman was Dehaene zeker niet slecht, maar ook hij had te lijden onder de invloed van de PS waardoor hij mijn inziens niet alles heeft kunnen verwezelijken op een manier die hij zou willen. Als hij uberhaubt al alles heeft kunnen verwezelijken. Gekanker krijg je dus niet altijd. Want ik zeg hier als kiezer van het Vlaams Belang dat Dehaene goed heeft gewerkt. Het kan natuurlijk altijd beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En geloof je nu werkelijk dat de rest van de ministers (van de andere partijen) "ministerabel" zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be