![]() |
Antwerspe partijen willen af van Groen!
Citaat:
Daaag Groen! |
Citaat:
|
Het is zoals DeCroo onlangs nog vertelde...
Ach, daar in Antwerpen, laat ze maar met potten en pannen naar elkaar gooien...ZE ZIJN GEDOEMDOM SAMEN TE WERKEN. En dat klopt, zolang het VB er niet de meerderheid haalt, zullen ze elkaar blijven uit maken voor rotte vis, zonder dat ze elkaar echt pijn doen. Ze gaan toch steeds SAMEN terug slapen. |
Wie wil er nu niet van groen vanaf. Ze halen amper stemmen ondanks hun veelvuldig tv optreden. Hun voorstellen zijn meestal zo van de pot gerukt dat het eigenlijk amper serieus te nemen is. Het is een partijtje dat zich heeft kunnen profileren op karkassen van dieren. Lijkenpikkers die parasiteren op de miserie van de landbouwer.
|
Ik vermoed dat er daar meer achter zit! Zo het geen poging zijn om groen ietsje populairder te maken bij het progressief volkje en zo de sp.a te verzwakken?
|
Citaat:
Een progressieve stem is noodzakelijk want een rechtse fronvorming? (niemand zal nog op SPa stemmen neem ik aan, na freya's dommigheden) |
Ocharme groen! iedereen laat groen vallen (slachtoffertje spelen brengt ook op hé)
|
Ik wil ook van groen af..
;) |
De verkiezingsuitslag van dit jaar in Antwerpen zal alle niet-VB-partijen terug rond de tafel dwingen OF er moest er eentje in het snuitje gekregen hebben om met het VB te gaan dansen na de gemeenteraadsverkiezingen.
En je mag er boe op zeggen, maar de partij die het eerst met het VB danst, scoort de volgende verkiezingen 2x zoveel... Laat ons hopen dat er niemand de politieke moed heeft om met het VB Antwerpen te gaan besturen, dan kunnen de verkiezingen van 2007 zeker niet meer stuk voor het VB Dat groen een kort leven was beschoren dat was van de eerste dag al geweten. Nu Vogels nog overtuigen. |
Citaat:
|
Voor zover ik mij nog herinner stond Mieke mee aan de basis van AGALEV.
Ze stonden pal achter het zogenaamde rotatiesysteem: een politicus van AGALEV moest ophouden na een bepaalde tijd om nieuw bloed en frisse ideeën te ventileren. Als ik dat zo zie hoor ik nog steeds Tavernier, Dua, Malcorps....ze zijn blijkbaar het een en ander vergeten en vinden zichzelf nu onmisbaar. |
Maar toch moet ik eerlijk bekennen dat mieke voor mijn broer "dit -vorig" jaar(2005) veel gedaan heeft. Mijn broer is invalide en zij heeft er voor gezorgt dat hij een aangepaste woning aan zijn handicap gekregen heeft,tof Mieke!!!!
|
Ik heb op de school van Versteylen gezeten.
En ik ben blij dat zijn geesteskind kapot gaat. Hoewel, zo'n milieupartij... |
Citaat:
Groen ja, "Groen!" nee!! |
Citaat:
Natuurlijk zit daar méér achter. Enerzijds hopen de sossen dat de groenen (terecht overigens) het imago van incompetent krijgen zodat er misschien groenen op de sossen gaan stemmen. Anderzijds zijn de VLD en CD&V kiezers groen kotsbeu. Hier komt het erop neer hen het rad voor de ogen te draaien dat met VLD-CD&V-SPA het véél beter zou gaan (yeah right, het grote probleem is de SP-A, of heeft het kleine groen! dan zooveel te zeggen?) ofdat men indien noodzakelijk nog eerder met het VB in zee zal gaan dan weer een monstercoalitie van tegengestelden te gaan vormen. |
Vogels is een leeghoofd.
"een maatje meer kan best". Hoe haalt men nu zoeits in je hoofd, in een tijd van alsmaar toenemende obesitas. Zie daar, een lege volvo (als ze Mevrouw Vogels vervoeren) |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast: De campagne had beter gewone figuren getoond. Vogels is niet gewoon, die is gewoon vet. :P M.a.w. zeker geen goed rolmodel als het op de volksgezondheid aankomt. En gewoon betekent BMI van maximum 25. Ik denk dat moe Vogels daar wel een eindje bovenzit :P Op hoeveel zou Geert Lambert eigenlijk zitten? 40? 50? :P |
Citaat:
U heeft (de foto's van) de campagne duidelijk niet bekeken, want Mieke Vogels staat er nergens op en Geert Lambert al helemaal niet (die heeft trouwens niets te maken met die campagne en zit niet in Groen), wel 2 "gewone" vrouwen en 2 "gewone" mannen, 4 nobele onbekenden... |
Citaat:
Maar hoe je het ook wilt nuanceren, Recentelijk onderzoek naar het gewicht bij de modale Vlaming levert thans werkelijk schreinende resultaten op. Mevrouw Vogels mag haar campagne een succes noemen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be