Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Leest u de discussies door? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45236)

Brandaan 24 januari 2006 12:48

Leest u de discussies door?

Tijd om er maar weer eens een poll tegen aan te gooien.
Ik vroeg me dus af hoeveel van de mensen hier de hele discussiedraad doorlezen voordat ze erop reageren, het is me namelijk opgevallen dat sommige mensen gewoon midden in een discussie springen zonder te weten waar het nu echt over gaat.

Dus, leest u de hele discussiedraad door voordat u reageert in diezelfde draad?

Kim 24 januari 2006 12:52

Meestal wel, tenzij de discussie zo ver is gegaan dat het niets meer met het onderwerp in kwestie heeft te maken.

De Nachtuil 24 januari 2006 12:53

Neen, er zijn hier nogal wat personen wiens berichten vaak niks dan zever bevatten. Bijgevolg lees ik zelden of nooit hun berichten.

Bhairav 24 januari 2006 12:53

Als die te lang is ni. Is van geen enkel belang.

driewerf 24 januari 2006 13:03

Ik lees wel altijd de openingspost en de eerste bladzijden. Maar daardoor kan het uiteraard zijn dat ik zaken schrijf die anderen al vermeld hebben.

Turkje 24 januari 2006 15:56

Ik zie niet in waarom ik verplicht ben enkel op de laatste post te reageren. Ik lees dus meestal de ganse discussiedraad door, en als ik onderweg iets interessants tegenkom, dan reageer ik daarop. Tant pis als er voor mij al iemand quasi hetzelfde heeft geschreven.

lombas 24 januari 2006 16:03

Ik doe alleszins moeite.

Bobke 24 januari 2006 16:18

Meestal wel maar dat wilt niet zeggen dat ik de hele draad nog duidelijk voor ogen heb.
Bovendien wijken de meeste na verloop van tijd van het oorspronkelijk onderwerp af.

Lof der Zotheid 24 januari 2006 16:29

Meestal wel.

djimi 24 januari 2006 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 1519570)
Meestal wel maar dat wilt niet zeggen dat ik de hele draad nog duidelijk voor ogen heb.
Bovendien wijken de meeste na verloop van tijd van het oorspronkelijk onderwerp af.

Ik heb de indruk dat het voor de meesten onder ons inderdaad ongelooflijk moeilijk is om 'on topic' te blijven. Misschien zijn de topics gewoon te klein voor ons allemaal ?

De meeste draden zijn helaas nogal langdradig, en in de toekomst zal ik vast niet meer zoveel moeite doen om zo'n hele draad door te nemen.

En ik zal alleszins beter m'n best doen en mij langer verzetten tegen de neiging op �*lles te reageren. Ook mijn tijd is eindig, en ik heb toch nog wel wat anders te doen dan hele uren op dit forum door te brengen.

Vlaanderen Boven 24 januari 2006 21:59

Ik probeer wel, maar draden kunnen soms eindeloos zijn...daarom zeg ik inderdaad vaak dingen die al gezegd zijn.

StevenNr1 24 januari 2006 22:05

Als een topic langer is dan 2 pagina's en niet in Koetjes en Kalfjes staat (dus aanvankelijk serieus bedoeld was,) antwoord ik meestal niet meer of plaats ik enkel nog wat smileys of smalende commentaar als reactie op belachelijke posts (die in de meeste topics wel snel te voorschijn komen.) In het andere geval lees ik meestal echt de discussie wel door.

BigF 25 januari 2006 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1519913)
Als een topic langer is dan 2 pagina's en niet in Koetjes en Kalfjes staat (dus aanvankelijk serieus bedoeld was,) antwoord ik meestal niet meer of plaats ik enkel nog wat smileys of smalende commentaar als reactie op belachelijke posts (die in de meeste topics wel snel te voorschijn komen.) In het andere geval lees ik meestal echt de discussie wel door.

Kan ik me heel goed in vinden.

DaBlacky 25 januari 2006 16:35

ik wil mijn stem veranderen van soms naar meestal.

Brandaan 25 januari 2006 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 1520594)
ik wil mijn stem veranderen van soms naar meestal.

Succes ermee.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be