![]() |
sp.a toont onmacht politiek
na het volk hebben wijs gemaakt dat de begroting voor het zoveelste jaar op rij waterdicht in orde was houden zij en hun regeringspartners zich voor dat ze eens hard gaan spelen bij de petroleumsector om de lening niet te moeten gaan terugbetalen.Waar zijn we toch mee bezig??Wanneeer staat er eens een eerlijk iemand op die het algemeen belang vertegenwoordigd en niet zijn eigen belang.Politiek verliest steeds meer credibiliteit of ze zijn dan slechts nog buffer voor maatschappelijke dwalingen?zeg het me
|
het antwoord op uw vraag is simpel: www.vlaamsbelang.org
|
ik vind het grappig dat het nu een spa'er is die kritiek levert op de spa
terwijl ze op hun nieuwjaarsreceptie er zoveel mogelijk over probeerden te zwijgen |
"Een beetje meer voluntarisme zou dit land geen kwaad doen !"
|
Citaat:
|
Citaat:
En mijnheer of mevrouw peet heeft gelijk: soms doet de sp.a-top alsof ze eerlijke akkoordjes kan sluiten met de bedrijfswereld. En telkens worden die politici in hun hem gezet. Logisch toch: de bedrijfsfederaties zijn geen sociale instellingen. Zij hebben gewoon de economische macht in handen, en dat is veel belangrijker dan de politieke macht. A propos: vroeg of laat zal de "linksliberaal" Vandenbroucke dat ook wel ondervinden. Maar die is te koppig om dat ooit toe te geven. |
Citaat:
VAN DALE : Simpel : niet wijs, syn. onnozel, idioot:zij is simpel geworden, zich simpel aanstellen. |
Citaat:
bijvoeglijk naamwoord; simpeler, simpelst; afleiding(en): simpelheid 1 eenvoudig, weinig ingewikkeld Anders had ik wel PVDA of LSP als antwoord geschreven! |
Citaat:
|
Het ergste is dat we terug een heel slechte beurt maken. Op de ambasades en andere vertegenwoordigingen maken ze dagelijkse persoverzichten, en naast het feit dat ze wel eens goed gelachen zullen hebben is de kans heel gering dat ze een positief advies geven over het investeringsklimaat in dit apeland .
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het Vlaams Belang nog niet vaak degelijk onderbouwde argumenten of oplossingen naar voren zien brengen hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft hier toevallig iemand de hand kunnen leggen op een (electronische) versie van het prefinancieringsakkoord in kwestie? Want die ontieglijk ingewikkelde uitleg van Vande Lanotte kwam mij wel zeer ongeloofwaardig over. Veel geknutsel en geïmproviseer om Freya toch maar uit de wind te kunnen zetten.
Electrabel moet uiteraard dienst doen als bliksemafleider. Maar ook daar geen gelukkig gekozen target. Die mannen willen nog wel eens terugbijten. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
* veranderen ze hun beleid ? of * richten ze een cordon sanitaire op en proberen ze het VB dan maar op alle mogelijke manieren te verbieden ? De tweede optie is diegene waarbij de democratie wordt verkracht. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be