![]() |
aanpassen of oprotten
|
Oh jee... ik heb een resultaat van 3,8 en ben dus niet ingeburgerd...:oops:
|
in nl toch niet
;-) |
Wat een belachelijke superonbelangrijke kurvragen zijn DAT.
Die testen echt of ge ni teveel een eigen mening zou hebben... |
Negers kunnen dan wel 10/10 halen, ze horen nog altijd niet in Europa thuis. :wink:
|
3,6 ik zal maar thuis blijven
|
Ik kwam toch al aan 4,2. Nog altijd niet genoeg om ingeburgerd te zijn, maar toch al beter dan één van die BN's (Bekende Nederlanders), hè hè !
Nu ik ook alle juiste antwoorden ken (heb ik uiteraard even gelezen), denk ik dat ik maar niet in Nederland ga wonen. Brussel is voorlopig goed genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar geen nood, ik blijf toch liever in mijn Vlaanderen. :-P |
4.4
|
Ik zal maar best in 'de Flonjers' blijven. Scoorde 3,4/10.
Rare jongens, die Bataven! |
misschien kunnen we ook zo'n inburgeringstest maken voor vlaanderen.
ik heb alvast enkele voorbeeldvragen verzonnen. hoor jij thuis in vlaanderen? vraag een: je zit op een feestje waar je niemand kent, en wil contacten leggen. wat doe je? a) je wacht tot er iemand met jou komt praten b) je begint een praatje over het weer c) je begint te zeuren over de vuile walen en de sossen en het profitariaat. vraag twee: stel: jouw stad wordt vereerd met een bezoekje van het prinsenpaar. hoe reageer je het best? a) je blijft thuis want het interesseert je niet. b) je gaat kijken en zwaait met een tricolore vlaggetje. c) je gaat kijken en begint luid amok te maken en 'belgië barst!' te roepen vraag drie: in jouw bedrijf wordt er gestaakt wegens een algemene staking, afgesproken door de drie grote vakbonden. wat doe je? a) je staakt niet mee en gaat gewoon werken b) je staakt mee uit solidariteit c) je neemt je wagen en rijdt in op het stakerspiket aan je bedrijf |
5,1
Evenveel als Susan Smit |
Ik had 4. wat een stom land.
|
Och neen 3.6...gebuisd. Ach, shodemieter op, domme feragelijsht.
Citaat:
In borgerhout: a: Ik ben namelijk een bange Vlaming ;-) Waarom niet b: in 't stad draait zelfs b toch altijd uit tot antwoord c en in Borgerhout wordt ik dan waarschijnlijk toch om één of andere onbekende reden aangeklaagd voor racisme. Citaat:
Dan denk ik dat b onder categorie onmiddellijk gebuisd komt te staan (zoiets als zware fout op rijexamen?) Citaat:
|
4.2
Maar ja, mijn kennis van NL aardrijkskunde en koningshuis is niet echt uitstekend... |
4.0 en het was de tweede keer en ik had al de antwoorden al eens door genomen :(
|
Ik moet blijkbaar oprotten 8O :lol:
3.0 :oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be