![]() |
Flahaut verzon operette uniform zelf
Citaat:
|
Nu hou ik niet van het ongenuanceerd bashen van alles wat met de PS te maken heeft, zoals velen dat hier doen, maar van Flahaut heb ik werkelijk nog niets, maar dan ook niets, deftig gehoord of gelezen. Elke keer wanneer die vent in het nieuws komt, gaat het over corruptie, vriendjespolitiek en politieke flaters.
De gustibus et coloribus non disputandum, akkoord, maar bekijk dat uniform eens... 8O |
Ik zou die klak nog minstens twee keer groter maken :-D
|
Het is ongeloofelijk lelijk en natuurlijk was het werk aan een vriend toegewezen, indien dit bij Flahaut niet het geval zou zijn geweest dan zou ik maar vreemd hebben opgekeken.
|
![]() Ja, Flahaut zal zulke klakken wel graag zien..; |
Citaat:
|
Citaat:
|
een prachtig kostume, WAAR voor ons belastingsgeld!
merci aan onze goede minister flahaut. :thumbsup: :stalin: |
Dat kostumm is werkelijk ONGELOOFLIJK. Ik kan nog altijd niet geloven dat het hier niet om een 1 aprilgrap gaat. Hoe kan die man zichzelf ernstig nemen?
|
Bwa, uiteindelijk stelt onze landsverdediging niks meer voor, een toepasselijk uniform dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch onbegrijpelijk dat Flahaut nog niet is uitgeroepen tot ereburger van Aalst - de karnivalstad.
|
Juist, die flahaut ziet er echt uit als een plaatselijke zatlap die de verantwoordelijkheid van de carnavalorganisatie op zijn schouders heeft genomen.
|
er zit goed veel ROOD in het kostuum en rood is in de mode, vraag maar aan bikkembergs en vankets.
|
Eigenlijk zou het wel gepast zijn als BUB-uniform. Zou Hans geïnteresseerd zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
ik loop niet erg hoog op met 'consequent' zijn en dat soort dingen.
|
Citaat:
Liefst xxxxl |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be