![]() |
vlaams nationaal en belgisch subforum
bent u voor de in herinvoering van die subforum's
|
Ik heb enige tijd geleden dezelfde thread gestart in communautaire discussies. Het antwoord is nee wat mij betreft. Vlaams-nationale en Belgische gezinde standpunten komen wat mij betreft voldoende aan bod in het subforum communautaire discussies.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=44037 |
ja!
Ik heb al meerdere keren gevraagd aan moderators maarja. Ik zeg het nog is: een discussie onder nationalisten is onmogelijk geworden op politics. In een topic in politiek binnenland of nationaal wordt dat stante pede ondergespamd door tegenstanders. Tis niet dat ik anders niet met hen kan discussieren hoor, maar politics sluit zo wel een deel nuttige en leerrijke discussies uit. |
Citaat:
|
Absoluut.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, een onafhankelijk Vlaanderen... Is dat jullie eindpunt? Ik dacht altijd dat jullie een hereniging met Nederland in gedachten hadden. Van een discriminatie tegenover Vlaanderen gesproken... |
Citaat:
|
Citaat:
Wie bedoel je eigenlijk met "economisch gezien moeten ze een voorkeurspositie krijgen"? Ik hoop dat je daar Nederland niet mee bedoelt want die belemmeren m.i. de groei van de economie (Nederland ligt nog steeds dwars met de uitdieping van de schelde -> grotere schepen moeten noodgedwongen via Rotterdam -> wij missen inkomsten). |
Citaat:
|
Citaat:
Tot voor kort moest Nederland hierover onderhandelen met een onwillige franse vazalstaat. Dat gaat ondertussen een stuk beter met de Vlaamse Overheid en een oplossing (ook over de IJzeren Rijn) is al in zicht. |
Citaat:
Het is maar goed dat er een oplossing in zicht is, sterker nog, die oplossing had er al lang moeten zijn! |
Citaat:
Heb zowat hetzelfde probleem met N-VA, feitelijk... :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals de BUB nu communiceert is ze 'slaafs vlaams' en doet een beetje denken aan dat wezentje in Harry Potter: Als een vlaming ook maar iets zegt dat 'baas België' niet zo leuk zou kunnen vinden, moet vlaming gestraft worden. |
Discussies over politiek kunnen in de andere forums. Dank u.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be