![]() |
Leerlingen slaan leraar bewusteloos
Vijftien leerlingen hebben woensdagmorgen hun leerkracht in elkaar gemept in het opleidingscentrum Infac-Infobo, een technisch instituut in Ukkel. Adil, een 28-jarige leerkracht wiskunde, moest het ontgelden na een discussie met een scholier.
De hele klas wierp zich op hem en de jongeren trapten hem bewusteloos. Een bewaker vond de bewusteloze leraar en bracht hem naar de directeur die de hulpdiensten alarmeerde. Het is nog niet duidelijk of de leraar klacht indient tegen de onruststoker, schrijven Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad en Het Volk donderdag. (dwm) (Belga 08:29) De morgen 26/1 |
Leraars moeten hun bakkes houden.
|
Citaat:
|
Ik heb dat ook: bij die jongeren.
Bij die man... tjah ook eigelijk, misschien beter geweest moet da ni gebeurd zijn... Ma als ge zo elken dag dik tegen uw goesting naar t school moet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of dat in een tuchtschool moet weet ik niet (als ze inderdaad zo gewelddadig zijn is het inderdaad niet aan te raden ze vrij los te laten lopen), veel hangt af van de methode... Ik zou ze wel niet doen trainen: ge maakt ze nog een beetje sterker, dan zijn ze maar met 8 meer nodig om iemand in elkaar te slaan... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be