![]() |
Europese Unie grootste geldschieter
Daarjuist effkens op de vrt nieuw site gelezen dat de Europese Unie met "500 miljoen euro" de grootste geld schieter is van de Palestijnse Autoriteit , euh sorry maar daar word ik efkkens niet goed van.
Kan er iemand mij uitleggen wat er al allemaal gebeurt is met dat geld en word dat dan allemaal niet gekontroleerd wat er met dat geld gebeurt ? Terwijl het op economisch gebied niet zo denderend is over heel europa vind ik dat zulke bedragen beter in Europa kunnen geinvesteerd worden:roll: . |
Als u vragen heeft over wat er met dat geld gebeurd is stel ik voor dat u zich wendt tot de weduwe Arafat.
|
Ter attentie van dhr. Ostyn wil ik hieraan toevoegen dat u zich misschien eveneens kunt richten tot de Israëlische overheid, want de 'weduwe Arafat' is wellicht toch geen 'geloofwaardige bron'.
Vraag de Israëlische bewindvoerders eens hoeveel scholen, wegen, overheidskantoren, politiebureau's, landbouwondernemingen, enz ... ze kapot gemaakt hebben, en hoeveel weduwen en wezen hun niet altijd erg doordachte acties achtergelaten hebben. Misschien verklaart dat ook een deel van het 'verdwenen' geld??? |
Citaat:
|
http://www.ifamericansonlyknew.org/
kijk daar anders ook eens Daily U.S. Assistance to Israel and the Palestinians ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Duidelijk genoeg? |
Citaat:
Ten dele is het wel waar, maar zeer veel geld blijft ook plakken aan handen waar het niet voor bedoeld was, binnen de PA. Daarom ook dat Hamas zo goed gescoord heeft... |
een gedeelte van dit geld staat veilig en wel in Zurich of Dubai maak je niet ongerust.
Om toch correct te zijn , Ja er werd geld gebruikt voor het onderwijs in de gebieden . Netwerk kon ooit zo'n boekjes inkijken en zo'n klasje bijwonen. Wat je daar zag was verbijsterend ; de kinderen leerden vlot antisemitische en anti-israël leuzen zingen en de boekjes hadden fraaie fotos van martelaren 8) Zo zie je maar. Ook nuttig om te kijke hoeveel landen zoals koeweit en SA over hebben voor hun broeders (UNRWA) de grootste hapkomt van de grote satan. |
Citaat:
Een voorbeeld hiervan is de beschieting van het ziekenhuis van Ramallah, door Israël, bij de invasie op de Westbank in 2002. Van het ziekenhuis dat opgebouwd werd met Belgisch geld, werd de bovenste verdieping volledig stukgeschoten. Enige verontschuldiging, laat staan schadevergoeding, door Israël, kwam er vanzelfsprekend niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be