Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wie wordt wereldkampioen veldrijden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45339)

Nick_ 28 januari 2006 00:14

Wie wordt wereldkampioen veldrijden?

Wie wordt volgens jullie zondag wereldkampioen veldrijden in het Gelderse Zeddam?

Nick_ 28 januari 2006 00:16

Ik heb alvast tien euro ingezet op Sven Nys.

Pietje 28 januari 2006 00:31

Zonder accidenten, wint Nys8)

PAJOT 28 januari 2006 09:19

mijn pronostiek :

1. Vervecken
2. Nys
3. Franzoi
4. Dlask
5. Vanthourenhout
6. Mourey
7. De Knegt
8. Wellens
9. Page
10. Groenendaal

Patriot! 28 januari 2006 09:30

Een Belg.

Mitgard 28 januari 2006 14:39

die neger.

longhorn 28 januari 2006 22:42

Bertje Vermeire

Kim 28 januari 2006 22:42

Enrico Franzoi...

daiwa 29 januari 2006 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 (Bericht 1523776)
Wie wordt volgens jullie zondag wereldkampioen veldrijden in het Gelderse Zeddam?

Ik hoop Nys omdat hij over heel het jaar bekeken de beste was maar ik vrees dat de rivaliteit tussen de Belgen hen de das gaat omdoen.
Daarom denk ik Gerben de Knegt .

Mitgard 29 januari 2006 12:33

,,Allez Allez Zimbabwe verknoeide alles''

WK Veldrijden

De tranen welden op bij Rob Peeters (pas 34ste). Al na een paar honderd meter was het WK voor de neef van Wilfried Peeters eigenlijk al voorbij. ,,Vóór mij viel er een Zimbabwaan. Ik wou hem ontwijken, maar de Nederlander Eddy van Ijzendoorn was te dichtbij, zodat ik zwaar crashte."

,,Mijn linkerpols, mijn bil, alles deed pijn. Dan begon ik aan een hopeloze achtervolging. Wat hier op het WK is gebeurd, vind ik niet kunnen. Met alle respect voor Allez Allez Zimbabwe, maar wat deden die heren in de start eigenlijk voor mij. Ik moest als 45ste starten terwijl de eerste Afrikaan als elfde kon starten. De beste Zimbabwaan is nog slechter dan onze slechtste Belg. Dat is om problemen vragen.

----------------------------------------------------

wat een bekrompen racistische ondertoon in dit artikel.
heeft het vlamingske pech, dan hebben 'die zwetten' het toch weer gedaan hoor... :roll:

Max van Dietschland 29 januari 2006 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1525063)
,,Allez Allez Zimbabwe verknoeide alles''

WK Veldrijden

De tranen welden op bij Rob Peeters (pas 34ste). Al na een paar honderd meter was het WK voor de neef van Wilfried Peeters eigenlijk al voorbij. ,,Vóór mij viel er een Zimbabwaan. Ik wou hem ontwijken, maar de Nederlander Eddy van Ijzendoorn was te dichtbij, zodat ik zwaar crashte."

,,Mijn linkerpols, mijn bil, alles deed pijn. Dan begon ik aan een hopeloze achtervolging. Wat hier op het WK is gebeurd, vind ik niet kunnen. Met alle respect voor Allez Allez Zimbabwe, maar wat deden die heren in de start eigenlijk voor mij. Ik moest als 45ste starten terwijl de eerste Afrikaan als elfde kon starten. De beste Zimbabwaan is nog slechter dan onze slechtste Belg. Dat is om problemen vragen.
----------------------------------------------------
wat een bekrompen racistische ondertoon in dit artikel.
heeft het vlamingske pech, dan hebben 'die zwetten' het toch weer gedaan hoor... :roll:

Heeft die geen gelijk misschien ? Er is zoveel goed talent in Vlaanderen dat veel meer gebaat zou zijn met die goede begeleiding die die zimbabwanen nu krijgen. Ex-topwielrenner Roger De Vlaminck zou beter eens de jeugd van het eigen volk opleiden. Zo goed was de Vlaamse jeugd ook niet bij de juniores en beloftencategorieën.

Nick_ 29 januari 2006 15:08

Ik vind vooral dat De Vlaeminck een egotripper is. Die Zimbabwanen kunnen het niet en zullen het ook nooit kunnen. Je mag niet vergeten dat de renners waar ze tussen rijden al jaren ervaring hebben, terwijl zij vanaf nul moesten beginnen. Gewoon weer een jammerlijk gevolg van het succes van 'realityshows'. Jammer voor deze mooie sport. Maar dat mag je de Zimbabwanen niet verwijten: zij hebben groot gelijk dat ze deze kans grijpen.

Ondertussen lijkt Wellens herboren op dit WK. :(
Nog zo ene die de tv ontdekt heeft.

Nick_ 29 januari 2006 15:34

Vervecken wereldkampioen!! :cheer:

Nys ongelukkig ten val. :cry:

Wellens verrast als miskleun van het seizoen. :evil:

Nick_ 29 januari 2006 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1523793)
Zonder accidenten, wint Nys8)

Gelijk heb je. :(

Nick_ 29 januari 2006 15:36

PAJOT duidde als enige Erwin Vervecken aan als winnaar. :thumbsup:

Firestone 29 januari 2006 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 (Bericht 1525243)
PAJOT duidde als enige Erwin Vervecken aan als winnaar. :thumbsup:

Maar Patriot! had ook gelijk, hé. ;-)

jules 29 januari 2006 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 (Bericht 1525209)
Ik vind vooral dat De Vlaeminck een egotripper is. Die Zimbabwanen kunnen het niet en zullen het ook nooit kunnen. Je mag niet vergeten dat de renners waar ze tussen rijden al jaren ervaring hebben, terwijl zij vanaf nul moesten beginnen. Gewoon weer een jammerlijk gevolg van het succes van 'realityshows'. Jammer voor deze mooie sport. Maar dat mag je de Zimbabwanen niet verwijten: zij hebben groot gelijk dat ze deze kans grijpen.

misschien moet je toch maar eens het interview met De Vlaeminck in de laatste Humo lezen ...

Nick_ 29 januari 2006 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jules (Bericht 1525657)
misschien moet je toch maar eens het interview met De Vlaeminck in de laatste Humo lezen ...

Zeg es jules, wat weet ik niet?

BigF 29 januari 2006 22:18

:cheer: Erwin Vervecken :cheer:

:thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be