![]() |
Wie wordt wereldkampioen veldrijden?
Wie wordt volgens jullie zondag wereldkampioen veldrijden in het Gelderse Zeddam?
|
Ik heb alvast tien euro ingezet op Sven Nys.
|
Zonder accidenten, wint Nys8)
|
mijn pronostiek :
1. Vervecken 2. Nys 3. Franzoi 4. Dlask 5. Vanthourenhout 6. Mourey 7. De Knegt 8. Wellens 9. Page 10. Groenendaal |
Een Belg.
|
die neger.
|
Bertje Vermeire
|
Enrico Franzoi...
|
Citaat:
Daarom denk ik Gerben de Knegt . |
,,Allez Allez Zimbabwe verknoeide alles''
WK Veldrijden De tranen welden op bij Rob Peeters (pas 34ste). Al na een paar honderd meter was het WK voor de neef van Wilfried Peeters eigenlijk al voorbij. ,,Vóór mij viel er een Zimbabwaan. Ik wou hem ontwijken, maar de Nederlander Eddy van Ijzendoorn was te dichtbij, zodat ik zwaar crashte." ,,Mijn linkerpols, mijn bil, alles deed pijn. Dan begon ik aan een hopeloze achtervolging. Wat hier op het WK is gebeurd, vind ik niet kunnen. Met alle respect voor Allez Allez Zimbabwe, maar wat deden die heren in de start eigenlijk voor mij. Ik moest als 45ste starten terwijl de eerste Afrikaan als elfde kon starten. De beste Zimbabwaan is nog slechter dan onze slechtste Belg. Dat is om problemen vragen. ---------------------------------------------------- wat een bekrompen racistische ondertoon in dit artikel. heeft het vlamingske pech, dan hebben 'die zwetten' het toch weer gedaan hoor... :roll: |
Citaat:
|
Ik vind vooral dat De Vlaeminck een egotripper is. Die Zimbabwanen kunnen het niet en zullen het ook nooit kunnen. Je mag niet vergeten dat de renners waar ze tussen rijden al jaren ervaring hebben, terwijl zij vanaf nul moesten beginnen. Gewoon weer een jammerlijk gevolg van het succes van 'realityshows'. Jammer voor deze mooie sport. Maar dat mag je de Zimbabwanen niet verwijten: zij hebben groot gelijk dat ze deze kans grijpen.
Ondertussen lijkt Wellens herboren op dit WK. :( Nog zo ene die de tv ontdekt heeft. |
Vervecken wereldkampioen!! :cheer:
Nys ongelukkig ten val. :cry: Wellens verrast als miskleun van het seizoen. :evil: |
Citaat:
|
PAJOT duidde als enige Erwin Vervecken aan als winnaar. :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: Erwin Vervecken :cheer:
:thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be