![]() |
Wetsvoorstel van het VB
Citaat:
|
De man heeft anders wel een punt.
Een bord waarop staat dat "het gebruik van dodelijk geweld toegestaan is", heeft al miljoenen fanatisch-geinteresseerde mensen uit de anders zo uitgestrekte en gemakkelijk te betreden nevada-woestijn gehouden. |
evolueren we dan niet naar politie staat???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat die gast die dat heeft gezegd vrij simpel van geest is.
|
Citaat:
Ik kan mij moeilijk 1 VLD, SPa of CVP-parlementslid bedenken die in staat is zoiets te zeggen. |
Citaat:
In een proefproject parkeert de politie nu de mooiste wagens, vol luxe, in gebieden waar ze weten waar er veel inbraken worden gepleegd of autodiefstallen. Uiteraard houden de flikken daar dan een oogje in't zeil, en het project blijkt zeer succesvol te zijn, niet alleen kan men zo dieven bij de kraag op heterdaad vatten (zeer gunstig voor de rechtbanken), ook ontmoedigt het de inbraken op langere termijn. Het wordt aangeraden om nationaal toegepast te gaan worden. Gelukkig zijn er partijen als de PS die er niet voor te vinden zijn uiteraard. |
Citaat:
|
[quote=nidor;1524059]evolueren we dan niet naar politie staat???[/quote
We zijn er al.:roll: ] |
wrm vind je dat?
|
Citaat:
Ze kunnen er een voorbeeld aan nemen. In het vervolg sturen we VuilB'ers als er ergens een terroristenbende opgerold moet worden. De VuilB'ers kunnen ongewapend "psychologisch benaderen" en misschien wat aanmoedigen :twisted: |
[quote=prutske;1524257]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=PelgrimForever;1524443]
Citaat:
niet zoals jij die zegt vuil blokkeers;Weet eeens srieus te praten en niet te schelden,daar win je niets mee.8O |
Citaat:
Gelukkig spreekt hij wel met twee woorden. |
men mag hem verwijten dat is jullie recht maar ik heb er veel eerbied voor, voor zijn inzet en zijn standvastigheid.
|
Citaat:
En als de dief het niet wil horen, koopt hij een apparaatje dat deze golven verstoort, zoiets in de aard wat ze gebruiken in restaurants om de GSM golven te onderbreken. Of nog, wat met dove of slechthorende boeven? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be