![]() |
Voorzitter trekt de lijst is Brugge!
VANHECKE TREKT VLAAMS BELANG IN BRUGGE *************************************** Partijvoorzitter Frank Vanhecke gaat de lijst van Vlaams Belang in Brugge trekken. Dat kondigde hij aan tijdens de nieuwjaarsreceptie van de partij. Vanhecke droomt van minstens zeven zetels. Dat zou voldoende zijn om de grootste oppositiepartij te worden in de Breydelstad. Het Vlaams Blok behaalde in 2000 vier zetels. Vlaams Belang kondigde ook aan dat de lijst in Zuienkerke wordt getrokken door provincieraadslid Kurt Ravyts. In Knokke-Heist wordt de lijst getrokken door huidig fractieleider Frank De Smet. In de kustgemeente is Vlaams Belang momenteel de grootste oppositie- partij. Bron: VRT- Een goede zaak voor VB Niet enkel Antwerpen telt bij VB!!!
|
So what?
|
Citaat:
Iemand post een beginpost en dan reageren de andere forumgebruikers er inhoudelijk op. Dat eerste ging alvast goed, maar voor dat tweede moeten we klaarblijkelijk niet bij u zijn. Nu zal het mij eerlijk gezegd ook aan mijn reet roesten dat de VB-voorzitter lijsttrekker in Brugge wordt, maar ik denk niet dat dat zo interesant is voor de rest hier. |
Citaat:
|
Citaat:
So what? Zwarte zondag, so what? Tranen na de zondag, so what? HA HA HA HA,Zwakke verliezer! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als je uw redenering doortrekt dan moeten alle rijk buurten in Belgie onder water worden gezet.Rond Gent, Antwerpen ,Brussel ,Luik zelfs zijn vele plaatsen die niet moeten onder doen voor Le Zoute. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn aandacht gaat meer uit naar 2007. ;) |
Citaat:
Dat zal de echte waardemeter zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be