Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Voorzitter trekt de lijst is Brugge! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45369)

duveltje382 29 januari 2006 16:22

Voorzitter trekt de lijst is Brugge!

VANHECKE TREKT VLAAMS BELANG IN BRUGGE *************************************** Partijvoorzitter Frank Vanhecke gaat de lijst van Vlaams Belang in Brugge trekken. Dat kondigde hij aan tijdens de nieuwjaarsreceptie van de partij. Vanhecke droomt van minstens zeven zetels. Dat zou voldoende zijn om de grootste oppositiepartij te worden in de Breydelstad. Het Vlaams Blok behaalde in 2000 vier zetels. Vlaams Belang kondigde ook aan dat de lijst in Zuienkerke wordt getrokken door provincieraadslid Kurt Ravyts. In Knokke-Heist wordt de lijst getrokken door huidig fractieleider Frank De Smet. In de kustgemeente is Vlaams Belang momenteel de grootste oppositie- partij. Bron: VRT- Een goede zaak voor VB Niet enkel Antwerpen telt bij VB!!!

Patriot! 29 januari 2006 17:15

So what?

Brandaan 29 januari 2006 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1525350)
So what?

Zal ik u eens uitleggen hoe een forum werkt?
Iemand post een beginpost en dan reageren de andere forumgebruikers er inhoudelijk op. Dat eerste ging alvast goed, maar voor dat tweede moeten we klaarblijkelijk niet bij u zijn.
Nu zal het mij eerlijk gezegd ook aan mijn reet roesten dat de VB-voorzitter lijsttrekker in Brugge wordt, maar ik denk niet dat dat zo interesant is voor de rest hier.

Pietje 29 januari 2006 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1525300)
VANHECKE TREKT VLAAMS BELANG IN BRUGGE

Ja, en ??

duveltje382 29 januari 2006 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1525350)
So what?

Ja België één?????????
So what?
Zwarte zondag, so what?
Tranen na de zondag, so what?
HA HA HA HA,Zwakke verliezer!

AyneRand 29 januari 2006 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1525372)
Ja België één?????????
So what?
Zwarte zondag, so what?

Who gives a fuck ... what about the money ... they don't have it ... who gives the fuck

duveltje382 29 januari 2006 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 1525482)
Who gives a fuck ... what about the money ... they don't have it ... who gives the fuck

We zullen in Oktober eens zien hoe het vogeltje dan zal piepen :)

AyneRand 29 januari 2006 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1525500)
We zullen in Oktober eens zien hoe het vogeltje dan zal piepen :)

dan zullen er een paar honderduizenden euros meer op onze rekening staan, in tegenstelling tot de debielen uit de lagere klasse ...

Jaani_Dushman 29 januari 2006 19:40

Citaat:

VANHECKE TREKT VLAAMS BELANG IN BRUGGE

Et alors?

Jaani_Dushman 29 januari 2006 19:42

Citaat:

In Knokke-Heist wordt de lijst getrokken door huidig fractieleider Frank De Smet.

Als ze echt de verdedigers zouden zijn van de Vlaamse arbeiders (zoals ze altijd lopen te verkondigen), dan zouden ze niet opkomen in Cnoque-Est en regionaal en federaal oproepen dat trefoord van francofoon rijk gespuis onder water te laten lopen.

sailer 29 januari 2006 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1525560)
Als ze echt de verdedigers zouden zijn van de Vlaamse arbeiders (zoals ze altijd lopen te verkondigen), dan zouden ze niet opkomen in Cnoque-Est en regionaal en federaal oproepen dat trefoord van francofoon rijk gespuis onder water te laten lopen.

In Knokke wonen niet alleen rijke maar ook veel gewone mensen die hard moeten werken,denk bv maar eens aan de visserij.En misschien kunt u mij eens uitleggen waarom een rijke mens per sé gespuis moet zijn.
En als je uw redenering doortrekt dan moeten alle rijk buurten in Belgie onder water worden gezet.Rond Gent, Antwerpen ,Brussel ,Luik zelfs zijn vele plaatsen die niet moeten onder doen voor Le Zoute.

Kim 29 januari 2006 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1525372)

Ik herinner mij een zeker verhaal met "Dewey defeats Truman" alwaar men ook te vroeg victorie aan het kraaien was. 8)

duveltje382 29 januari 2006 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1525724)
Ik herinner mij een zeker verhaal met "Dewey defeats Truman" alwaar men ook te vroeg victorie aan het kraaien was. 8)

IK HERINNER MIJ DE TAL VAN PIJLINGEN VAN HET VB :)

Kim 29 januari 2006 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1525739)
IK HERINNER MIJ DE TAL VAN PIJLINGEN VAN HET VB :)

Zo te lezen peilt men bij het VB best eens naar de kennis van de Nederlandse taal. ;)

ago 29 januari 2006 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1525748)
Zo te lezen peilt men bij het VB best eens naar de kennis van de Nederlandse taal. ;)

ojet nie kut al mé argumeneten ist zevern op t'zrieven!!:hm:
luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

duveltje382 29 januari 2006 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1525748)

Maar wel in stemmen god zij dank Schrijven was nooit mijn sterkste kant,wel kiezen. Zie maar uit wat er in oktober gebeurd,het zal niet gewoon zijn in elk geval :)

daiwa 29 januari 2006 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1525724)

En ik herinner mij een zeker clubje waarvan de clubvoorzitter ook te vroeg victorie kraaide met erelid Wilmots. :lol:

Kim 29 januari 2006 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 1525769)
En ik herinner mij een zeker clubje waarvan de clubvoorzitter ook te vroeg victorie kraaide met erelid Wilmots. :lol:

Inderdaad, en dat was een zeer beschamend iets! Ik hoop dat BUB zo'n kemels niet meer schiet in de toekomst!

Kim 29 januari 2006 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1525766)
Zie maar uit wat er in oktober gebeurd,het zal niet gewoon zijn in elk geval :)

Oktober kan mij eigenlijk gestolen worden, het zijn nl. maar gemeenteraadsverkiezingen. :-)

Mijn aandacht gaat meer uit naar 2007. ;)

daiwa 29 januari 2006 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1525778)

Mijn aandacht gaat meer uit naar 2007. ;)

De mijne ook.
Dat zal de echte waardemeter zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be