![]() |
Loon niet veel hoger dan uitkering...
Citaat:
<<Het is voor sommige werklozen niet interessant genoeg om een baan te zoeken.>> Maar dat wisten sommigen al veeeel langer... |
Dus moeten de uitkeringen verminderd of afgeschaft worden.. Met het geld dat vrijkomt kan men de lonen omhoog trekken door minder belastingen te innen :)
heel simpel. |
Citaat:
|
ik word nooit werkloos hoor ;) toch niet voor lang.. Im hot in the market :D
en ik heb spaargeld om eventuele werkloosheid op te vangen. Ik snap ECHT niet waarom de samenleving bepaalde mensen die te lui zijn om te werken moet dragen.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De lonen kunnen onmogelijk omhoog, veel ondernemingen hebben het nu al financieel moeilijk. Er is een zekere evenwicht tussen lonen en uitkeringen, zomaar de lonen omhoog trekken kan niet. De lonen kunnen wel omhoog ten koste van profitariaat |
Citaat:
|
Citaat:
Wij hebben een menselijke samenleving en daarom moete zulke gevallen getolereerd worden ? imho niet |
Citaat:
|
Citaat:
Werkloosheid is geen normale toestand, het is een tijdelijke toestand. |
Citaat:
De laagste belastingschijven moeten omhoog en meegaan met de index. Eventueel de hoogste schijven wat hoger belasten. Waar is de tijd dat deze 72% bedroegen ? |
Citaat:
Het zal wel stoppen ergens halverwege de volgende eeuw of zo. Ondertussen echter...moeten er boterhammen op tafel liggen. |
Citaat:
|
Bobke, waarom moet iemand die voor zichzelf goed gezorgd heeft en een onderneming heeft 3/4 van zijn loon afgeven ? Ben je zot ?
Ik ben een voorstander van flat rate voor belastingen, iedereen betaalt evenveel procentueel. Dan zou het bijna eerlijk zijn. Maar zelfs dan, iemand die miljoen euro per jaar verdient betaalt dan 130 000 belastingen, terwijl een ongeschoolde arbeider maar een paar duizend euro afgeeft. Denk je niet dat zulke mensen vlug hun fortuinen EN ondernemingen naar het buitenland zullen verplaatsen ? |
http://forum.politics.be/showthread.php?t=30999
We hebben een eindeloze discussie gehad over:" sociale uitkeringen werken verslavend en werken vaak luiheid in de hand". Al wat daar aangekaart werd, wordt nu bevestigd met cijfers. In se is het nog erger voor alleenstaande moeders. Ik heb eindeloos geschreven aan onze parlementsleden dat het nieuwe alimentatiefonds ook zou gelden voor werkende moeders. Resultaat voor uitkeringstreksters werd.... de uitkering van € 125 werd verhoogd tot €175 per kind per maand (onbelast). Alle werkende moeders in hetzelfde geval kunnen ernaar fluiten. Dus voor 2 kinderen tot €350/maand erbij. Géén enkele politicus wil er iets aan doen. Ook niet een zekere partij , die zogezegd opkomt voor de hardwerkende Vlaminge ! Het alimentatiefonds werd zo lang mogelijk tegengehouden door Johan Van de Lanotte wegens begrotingsevenwicht (wat een billenkletser) en teveel mogelijk fraude. |
Citaat:
|
Citaat:
natuurlijk moet je uw kinderen op de eerste plaats zetten. als je besloten hebt kindjes op de wereld te brengen dan moeten ze inderdaad voorrang krijgen voor alles. maar imho heb je pas recht om kinderen te maken als je financieel stevig in uw schoenen staat. want moeders die doppen laten de samenleving voor hun kinderen zorgen en dat vind ik ongehoord. |
![]() |
Citaat:
ge weet onze maatschappij niet te aprecieren dus wat doet ge hier dan nog als ge terug naar rusland gaat dan hoeft ge niet meer voor de doppers hier te betalen zolang ge hier blijft blijf ik lekker mee uit uw bord eten heb net mijn dopkaart weeral eens binnen gedaan se ;-) schol he |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be