![]() |
Volgende week zaterdag is het terug Melkrock in Melkwezer, Linter... Ik herinner me van vorig jaar een bijzonder goede sfeer en een hele sterke affiche met namen als Fence, Superbox, Yum, An Pierlé en Orange Black... Van de affiche van dit jaar ken ik alleen Square One en Moonlake... Maar toch gaan we, al is het maar om de sfeer van vorig jaar met een waterkansje toch opnieuw te kunnen beleven... Kennen jullie misschien nog bands op de affiche, die mijn aandacht zeker zouden moeten trekken !?
Affiche Zaterdag, 19 Juli 2003 : Staircase, Square One, Stache, Hale-Bopp, Elysian, Moonlake, Intwine |
Van al de namen die je daar opnoemt, ken ik er niet één. Wat voor soort muziek is dat?
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
De gelijkenis met uwe avatar hé. :D |
Citaat:
Autopulver? Motorpsycho? |
Hale-bop en Elysian hebben onlangs een single gehad. Viel goed mee, als ik me goed herinner...
|
Citaat:
Ikzelf en mijn groepje zijn zo mogelijk nog cooler. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook een groepje... leuk! Zou ik het kennen, denk je? (Pas op, ik ken veel hé :D ) |
Niemand kent het, dat is juist het kewle! Ik ben zoooo underground dat bijna niemand ons ooit hoort! Moehahahaha! En ik voel me beledigd, alsof ik ooit een naam als "Flurk" zou bedenken. 8O
|
Marco verkoopt trouwens ook een solo-demo-cd op de festivals... Ik heb me op Raperrock alvast een Superbox T-Shirt gekocht, wat ik met veel plezier op de festivals draag om het woord te verspreiden...
|
Citaat:
Mag ik alvast een handtekening? :D |
Alleen op lichaamsdelen, en niet meer dan 1 per persoon.
|
Citaat:
|
![]() |
@Numarx,
Woepsie, je bent vastberaden. :D |
Wees hier maar tevreden mee, of ik brandmerk je!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be