![]() |
Klagen kan hier
Ik begin,
Alle discussies over het VB en de Islam zijn stom en afgezaagd.:evil: Sommige mensen zullen het nooit begrijpen maar in het openbaar vervoer eerst de mensen laten uitstappen en dan instappen! Mensen zouden in de bus/metro/trein die dingen uit hun oren moeten halen en meer met elkaar praten i.p.v. een spelletje ''wie kan het beste iedereen negeren en de ernstigste gehoorbeschading oplopen'' te spelen. :evil: |
Ik haat mensen die klagen. Ik kan echt niet tegen dat soort mensen.
Zoiets bedoel je? |
Citaat:
Zo'n reactie had ik trouwens al verwacht. :-) |
Ik heb kouwe voeten :evil:
|
ik word lastig van mijn internetverbinding die constant wegvalt. vree lastig als je naar de internetradio luistert. :?
|
Ik heb mij vandaag niet kunnen uitslapen en ik voel mij veel beter als ik uitgeslapen ben. Ik kan mij morgen ook niet uitslapen en zal mij dus weer slecht voelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar als jij nu niet zou kunnen zeggen MOSLIMS,VB ,ISLAM dan zouden ze het misschien niet eens lezen! Maar iedereen weet wel waarom hé Wat is nu juist KLAGEN(zagen is wat ik altijd doe):)
|
ik haat het als ik niet begrijp wat duveltje382 bedoelt:-(
|
Citaat:
|
Ik krijg het van mensen die voorrang van rechts eisen als je net komt aangereden en dan aan een slakkegangetje verderrijden.
|
Ik wil dat het al vrijdag is zodat ik van die belachelijke examens af ben en eindelijk terug eens op café kan gaan.
|
ik heb een hekel aan al wie voor mij gedaan heeft met examens. en dat is eigenlijk iedereen die niet bij mij in de les zit precies. :evil:
|
Citaat:
|
En daar wil ik ff over klagen!
Voila |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn klacht staat in mijn onderschrift.
niemand houd van klagers. wat kan mij dat schelen. |
Ik haat mensen die in de bus in het midden blijven staan en niet doorschuiven terwijl er mensen niet op kunnen. SCHUIF DOOR TOT OP DE GANG, EIKELHOOFDEN!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be