![]() |
Berlusconi tot de verkiezingen straight edge
Citaat:
|
:lol:
|
Als ik Romano Prodi was dan zou ik zeggen dat Berlusconi gewoon impotent is en een excuus aan zijn vrouw nodig had.
|
niet moeilijk als je 69 bent (denk ik)...
|
Ik zou zeggen dat hij het te druk heeft met zijn herverkiezing, uitgekeken is op zijn vrouw en teveel wordt gevolgd om nog een fatsoenlijk slippertje te begaan.
OF: hij is gewoon zó machtsgeil geworden dat hij -inderdaad- impotent is. Sex is onbelangrijk voor hem; hij heeft een kordaat afkickmiddel: het uitpersen van -hoeveel?- Italianen. Alle 50 mln? |
Weeral zo'n vekiezingsstunt. Ze gaan er steeds verder mee...
|
Citaat:
Stem op Bush! ![]() "Cost to U.S. Taxpayers of U.S. Aid to Israel Grand Total $84,854,827,200" :lol: :lol: :lol: |
Wat een zever. Net alsof hij het zal doen.
|
Citaat:
|
Zijn maitresse zal content zijn.
|
Citaat:
|
amai hij heeft ze toch wel mooi beetgenomen:
,,Geen seks was grapje'' ROME - De belofte van de Italiaanse premier Silvio Berlusconi om tot de verkiezingen op 9 april geen seks meer te hebben, was maar een grapje. Dat heeft hij gisteravond laat gezegd in een talkshow op de Italiaanse staatstelevisie. ,,Ik onthoud me nergens van'', zei hij en voegde eraan toe dat matigheid wel noodzakelijk is gezien zijn vele verplichtingen. Zondag schreef een Italiaanse krant dat Berlusconi op campagne in Cagliari tegen een beroemde tv-priester, Massimiliano Pusceddu, had gezegd dat hij zich tot de verkiezingen volledig zou onthouden van seks. De priester had de premier geprezen omdat hij de familiewaarden hoog in het vaandel heeft. Berlusconi zei gisteren dat hij en de tv-priester maar een beetje aan het dollen waren. bron: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF01022006_060 |
Wacht maar af waarmee hij ze daar nog mee gaat beetnemen en al heeft beetgenomen...
|
Ik zou die Berlusconi in geen geval in de buurt van kinderen laten, en of dat nu de mijne of die van een ander zijn maakt daarbij niets uit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be