Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Berlusconi tot de verkiezingen straight edge (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45406)

skaldis 30 januari 2006 18:42

Berlusconi tot de verkiezingen straight edge

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HetLaatsteNieuws
Berlusconi belooft geen seks meer tot verkiezingen

Berlusconi en zijn vrouw Veronica. Hij zal er een poosje moeten afblijven.

De Italiaanse premier Silvio Berlusconi heeft beloofd dat hij tot de verkiezingen op 9 april geen seks meer zal hebben. Dat heeft de Italiaanse krant Il Giornale gemeld. Volgens de conservatieve Milanese krant, die in handen is van Paolo Berlusconi, de broer van de premier, deed Berlusconi de belofte zaterdag toen hij op campagne was op Sardinië.

De populaire tv-priester Massimiliano Pusceddu prees Berlusconi omdat hij de familiewaarden hoog in het vaandel heeft en beloofde dat zijn eigen aanhangers de premier zouden steunen omdat "als links de verkiezingen wint, dat het morele einde betekent van dit land". Daarna gaf hij hem zijn zegen.

Berlusconi antwoordde, lachend: "Beste Vader Massimiliano. Ik wil u hartelijk bedanken. Ik zal proberen aan uw verwachtingen te voldoen, en ik beloof u vanaf nu tweeënhalve maand van volledige seksuele onthouding, tot 9 april." Berlusconi neemt het bij de verkiezingen op tegen de centrumlinkse oud-premier Romano Prodi.

Godsdienstig fundamentalisme rukt sterk op. Het einde is nabij. De waanzin overspoelt de wereld als een nooit geziene tsunamie.

StevenNr1 30 januari 2006 18:59

:lol:

oeps 30 januari 2006 19:06

Als ik Romano Prodi was dan zou ik zeggen dat Berlusconi gewoon impotent is en een excuus aan zijn vrouw nodig had.

Shizie 30 januari 2006 19:32

niet moeilijk als je 69 bent (denk ik)...

Mephisto 30 januari 2006 21:31

Ik zou zeggen dat hij het te druk heeft met zijn herverkiezing, uitgekeken is op zijn vrouw en teveel wordt gevolgd om nog een fatsoenlijk slippertje te begaan.

OF: hij is gewoon zó machtsgeil geworden dat hij -inderdaad- impotent is. Sex is onbelangrijk voor hem; hij heeft een kordaat afkickmiddel: het uitpersen van -hoeveel?- Italianen. Alle 50 mln?

Lof der Zotheid 31 januari 2006 14:45

Weeral zo'n vekiezingsstunt. Ze gaan er steeds verder mee...

JusticeLover 31 januari 2006 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1527777)
Weeral zo'n vekiezingsstunt. Ze gaan er steeds verder mee...

Echt éh .. Ik herinner me nog het filmpje op de site van G W Bush. De kiezers moesten niet op Kerry stemmen, omdat hij zijn naam had veranderd en een jood zou zijn .. De joden werden ook beschuldigd van de moord op Jezus

Stem op Bush!

"Cost to U.S. Taxpayers of U.S.
Aid to Israel

Grand Total
$84,854,827,200"

:lol: :lol: :lol:

exodus 31 januari 2006 18:57

Wat een zever. Net alsof hij het zal doen.

Proletariër 31 januari 2006 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 1528252)
Wat een zever. Net alsof hij het zal doen.

nee hij zal het juist niet doen, daar gaat de draad over ;-)

tomm 31 januari 2006 20:05

Zijn maitresse zal content zijn.

Lof der Zotheid 1 februari 2006 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JusticeLover (Bericht 1528230)
Echt éh .. Ik herinner me nog het filmpje op de site van G W Bush. De kiezers moesten niet op Kerry stemmen, omdat hij zijn naam had veranderd en een jood zou zijn .. De joden werden ook beschuldigd van de moord op Jezus

Stem op Bush!

"Cost to U.S. Taxpayers of U.S.
Aid to Israel

Grand Total
$84,854,827,200"

:lol: :lol: :lol:

Link graag?

berre 1 februari 2006 20:31

amai hij heeft ze toch wel mooi beetgenomen:

,,Geen seks was grapje''

ROME - De belofte van de Italiaanse premier Silvio Berlusconi om tot de verkiezingen op 9 april geen seks meer te hebben, was maar een grapje. Dat heeft hij gisteravond laat gezegd in een talkshow op de Italiaanse staatstelevisie.

,,Ik onthoud me nergens van'', zei hij en voegde eraan toe dat matigheid wel noodzakelijk is gezien zijn vele verplichtingen.

Zondag schreef een Italiaanse krant dat Berlusconi op campagne in Cagliari tegen een beroemde tv-priester, Massimiliano Pusceddu, had gezegd dat hij zich tot de verkiezingen volledig zou onthouden van seks. De priester had de premier geprezen omdat hij de familiewaarden hoog in het vaandel heeft.

Berlusconi zei gisteren dat hij en de tv-priester maar een beetje aan het dollen waren.

bron: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF01022006_060

Lof der Zotheid 1 februari 2006 21:30

Wacht maar af waarmee hij ze daar nog mee gaat beetnemen en al heeft beetgenomen...

djimi 1 februari 2006 21:33

Ik zou die Berlusconi in geen geval in de buurt van kinderen laten, en of dat nu de mijne of die van een ander zijn maakt daarbij niets uit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be