![]() |
En hoe groot is uw inkomen ?...deel 2
Omdat de vorige peiling is niet volledig genoeg is, zullen we een tweede opstarten.
Voor alle duidelijkheid, het gaat om uw maandelijks nettoinkomen, dus hetgeen op uw loonbriefje staat. Voor de zelfstandigen hetgeen je netto 'overhoud' En voor de gepensioneerden, uw netto pensioen. Wat de studenten betreft, ja die hebben maar één keuze. En nog even dit, kinderen ten laste, premie's van welke aard ook, mag je bij je netto inkomen rekenen. |
wtf.. ik denk dat vele onder ons hier niet op kunne stemmen.. aangezien de meeste mensen spijtig genoeg minder dan 3000 euro netto per maand hebben.
ben je zot of zo ? |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=45415 |
okokok
|
Ja, ik heb nu natuurlijk in beide peilingen gestemd.
|
Enkel bedoeld voor de doelgroep tussen 3000 en 4000euro netto ?
|
Waarom anoniem?
Het zou m'n revolutionaire eskadrons een hoop moeite uitsparen, mochten er de namen bijstaan van deze rijke luizen. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan mijn revolutionaire troepen moeilijk zover sturen. Dan zou (kapitalistische) uitbuiting zijn. En dan gaan ze weer revolteren... :-( |
hey ik mag niet stemmen :( ik zit ONDER die duizende euro's per maand?!
Voorbeeld van sociale uitsluitingen : Beste, hartenlijk dank om deze arme man in zijn armoede en uitsluiting te begrijpen. Verder dank ik uw dienst aan het vertrouwen dat gegeven werd en natuurlijk ook het eind resultaat . Bij deze hoop ik dat vdab me spoedig iemand zal toekennen maar vermoedenlijk zal deze ook vrouwenlijk zijn en beklaag ik dat mijn hulp vraag zelfs niet werd aanhoort; huidige man onvriendelijkheids beleid ...enz . Dank voor uw steun en verduidenlijking , met hoop op een mannelijke traject begeleider, Duncan -------------------------------------------------------------------------------- From: Karine Nijs <[email protected]> To: [email protected] CC: Lyn VanBoven <[email protected]> Subject: uw klacht over de VDAB Date: Tue, 31 Jan 2006 15:20:00 +0100 >Geachte heer Van Eycke, > >Naar aanleiding van uw mailbericht van 26 januari 2006 heb ik mevrouw >aan mevrouw Anne-Marie Vriends gemeld dat er aan u nog geen >trajectbegeleider/ster werd toegewezen. Ik heb bij mevrouw Vriends >aangedrongen op een spoedige oplossing in uw dossier. > >U kunt mevrouw Vriends bereiken op het telefoonnummer 015 28 15 39. > >Vriendelijke groeten, |
dikkenekke
het zit hier precies vol dikkenekke...
wie verdient er nu zoveel? |
corrupt vlaandren hé wie denktge ;-)
|
Citaat:
Er zitten hier precies meer mensen die meer dan 3000 en 4000 € netto verdienen dan anderen. Ik had ook graag dan hun beroep gekend. Kan je meteen inschatten of er enige waarheid zit in de claim. Want zoals ik op het andere topic al meldde; blijkbaar verdienen ze aan de toog (op het internet) allemaal wat meer dan op hun belastingaangifte. |
Tussen de 10 en 15 duizend netto, topmaanden zijn april, mei, juni, juli, aug, september oktober en november.
|
Ik ga hier geen bedragen vernoemen, zelfs op een "anoniem" forum lijkt me zoiets niet netjes. Maar voor mij had er in die poll nog een nulletje bijgemogen. De insinuaties dat het hier om corruptie of belastingsontduiking zou gaan mag je meteen weer opbergen. Ik heb een schriftelijke overeenkomst met de fiscus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn maandelijkse interest van mijn zichtrekening is 25.000 Euro, is dat dan netto of bruto ?
|
Citaat:
Ik zal maar bekennen dat ik me in dit kleuterlandje vooral verplaats in een onopvallende volumewagen, want de reacties die ik anders krijg zijn verre van prettig. Een kras in het koetswerk (uit pure zurige jaloezie) deed voor mij de deur dicht. Dus: mondje dicht, want de meesten kunnen er toch niet mee leven. Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be