![]() |
Wat is lelijk volgen jullie?
Kwestie van het evenwicht te bewaren ;-)
![]() |
![]() ![]() |
C uit W vbmenu_register("postmenu_1527799", true);
Europees Commissaris [IMG]image.php?u=687&dateline=2004[/IMG] Geregistreerd op: Jan 2003 Locatie: Vlaanderen Berichten: 7.485 Je weet wel waarom hé;-):lol: |
![]() |
Citaat:
|
![]() Europees parlement in Brussel. ![]() KBC-gebouw in Leuven. Niet die tram of dat neo-byzantijns station, maar die post-modernistische tramtunnel erachter is afschuwelijk. |
Citaat:
|
![]() |
Voorbeeld van sociale uitsluitingen :
Beste, hartenlijk dank om deze arme man in zijn armoede en uitsluiting te begrijpen. Verder dank ik uw dienst aan het vertrouwen dat gegeven werd en natuurlijk ook het eind resultaat . Bij deze hoop ik dat vdab me spoedig iemand zal toekennen maar vermoedenlijk zal deze ook vrouwenlijk zijn en beklaag ik dat mijn hulp vraag zelfs niet werd aanhoort; huidige man onvriendelijkheids beleid ...enz . Dank voor uw steun en verduidenlijking , met hoop op een mannelijke traject begeleider, Duncan -------------------------------------------------------------------------------- From: Karine Nijs <[email protected]> To: [email protected] CC: Lyn VanBoven <[email protected]> Subject: uw klacht over de VDAB Date: Tue, 31 Jan 2006 15:20:00 +0100 >Geachte heer Van Eycke, > >Naar aanleiding van uw mailbericht van 26 januari 2006 heb ik mevrouw >aan mevrouw Anne-Marie Vriends gemeld dat er aan u nog geen >trajectbegeleider/ster werd toegewezen. Ik heb bij mevrouw Vriends >aangedrongen op een spoedige oplossing in uw dossier. > >U kunt mevrouw Vriends bereiken op het telefoonnummer 015 28 15 39. > >Vriendelijke groeten, |
![]() ![]() |
eigenlijk staan die dames er wel mooi op hé pfff kgaan men mening nog mogen herzien...wat mooi oogt hoeft niet noodzakenlijk mooi te zijn ;-)
|
![]() |
of werk rechten aanbieden...enz... .
|
![]() ![]() |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
het vlaamse volkslied.
wat een schreeuwlijk volkslied is me dat. dat lijkt wel gecomponeerd door een dronken varkensboer op een maandagmorgen. op een tùba. |
Citaat:
On-topic: Auto's met dit logo vind ik meestal lelijk: ![]() |
![]() Lelijke vlag |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be