Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   marokko valt bel...... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45450)

abi 31 januari 2006 23:39

marokko valt bel......

Wa zou je dan doen ;-)

Apocalyps 31 januari 2006 23:42

Niets!

Brandaan 1 februari 2006 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abi (Bericht 1528700)
Wa zou je dan doen ;-)

Wederom wakker worden en mezelf afvragen waar ik al deze vreemde dromen vandaan haal. en aangezien ik eerder al dezelfde droom met Nederland had, toch maar een keertje wat slaappillen ophalen om mijn nachtrust te verbeteren.

Internaut 1 februari 2006 00:46

Hetgeen ik zou doen is een akkoord maken met Marokka om bij een overwinning als cadeau een onafhankelijk Vlaanderen te krijgen.
Ik zou ze dan steunen tegen belgicisten en het establishment, mijn overlevingskansen zouden dan een pak groter zijn ook vermits er een pak meer Marokkanen bestaan dan Belgen.
Daarna shot ik ze buiten of zien we wel verder ;)
Vechten met een Waal aan men zeide onder de Belgische vlag zie ik helemaal niet zitten.

Jong N-VA'er 1 februari 2006 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 1528765)
Hetgeen ik zou doen is een akkoord maken met Marokka om bij een overwinning als cadeau een onafhankelijk Vlaanderen te krijgen.
Ik zou ze dan steunen tegen belgicisten en het establishment, mijn overlevingskansen zouden dan een pak groter zijn ook vermits er een pak meer Marokkanen bestaan dan Belgen.
Daarna shot ik ze buiten of zien we wel verder ;)
Vechten met een Waal aan men zeide onder de Belgische vlag zie ik helemaal niet zitten.

Met de Marokkanen heulen dan wel? Djeezes! Ben jij een echt Vlaming of hoe zit dat?

Jazeker 1 februari 2006 01:20

Dan ga ik in het verzet.

Jong N-VA'er 1 februari 2006 01:32

De Vlaamse Verzetsorganisatie: francofonie en Marokkanen buiten.

Jazeker 1 februari 2006 02:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 1528805)
De Vlaamse Verzetsorganisatie: francofonie en Marokkanen buiten.

Iets zegt me dat de blanke francofonie pas dan zal beseffen wat ze gedaan heeft (http://forum.politics.be/showthread.php?t=45413). In ruil voor absolutie sturen we hen wel als zelfmoordaanslagplegers op de vijand af.

Bhairav 1 februari 2006 06:10

De VBers uitlachen...

lombas 1 februari 2006 06:14

Me onmiddellijk bekeren.

Ik zou graag nog een comfortabel leven hebben.

En emigreren.

Proletariër 1 februari 2006 06:15

Mij afvragen hoe die zo rap door Spanje en Frankrijk getrokken zijn :?

Bhairav 1 februari 2006 06:18

Ik zou het vooral ni opnemen voor Vlaend'ren. Geen denken aan, lekker laf weglopen ja...

carlgustaaf 1 februari 2006 06:46

Arabische machtsovername-scenario

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër (Bericht 1528850)
Mij afvragen hoe die zo rap door Spanje en Frankrijk getrokken zijn :?

1.In Spanje en Frankrijk zit het reeds stampvol met dat volk. 2.Hier ook.Ze moeten helemaal géén buurlanden doortrekken.Hun "5de kolonne" is reeds ter plaatse, zowel in Spanje, Frankrijk, België als Nederland.Deze moet enkel ge-aktiveerd worden.Op het signaal van het "basis-land" Marrokko rebeleren die zich allemaal tegelijk, en Marokko valt dan met geregelde troepen Spanje binnen.In het geheim hebben ze bondgenootschap afgesloten met de andere Magreblanden, Egypte, Saudi-Arabië enz.Die moeten gewoon Gibraltar over en dan hebben ze een rode loper tot in Scandinavië.Als stoottroepen, kannonnevlees, hebben ze de beschikking over de uitgehongerde massa's Afrikaanse negers.Inplaats van die tegen te houden moeten ze ze enkel de ingang van Europa vergemakkelijken, via Mellilla en Ceuta, met een vloot ouwe cargo's bvb. Dit is enkel niet zo een paranoïa doemscenario als jij wel zal zeggen dat het is, integendeel een héél simpele en gemakkelijke uit te voeren strategie."Ze" wachten enkel nog om een beetje talrijker te zijn alhier.
En onze korrupte politiekers maken hun het uitvoeren van hun plannen gemakkelijker door ze massaal binnen te laten, juist om ze als kiesvee te gebruiken.Maar dat zal ook hen zuur opbreken.De politieke "leiders" zullen het eerst gelikwideerd worden als "ze" in hun machtsovername gelukken, wees daar gerust van.

carlgustaaf 1 februari 2006 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1528851)
Ik zou het vooral ni opnemen voor Vlaend'ren. Geen denken aan, lekker laf weglopen ja...

En waar zoud ge naartoe trekken, jongen?Ge kunt niks, ge weet niks, bent lui, laf, gedrogeerd, redelijk dom ook geloof ik...niemand zit op u te wachten, integendeel wel, en niemand anders dan het brave belgische vaderland is bereid om uw nietswaardige, totaal onnuttige persoontje te onderhouden & te voeden!Gij zoud eigenlijk in de voorste linie moeten staan om uw boterham, meer nog, uw overlevingskansen, te verdedigen.:cry:

carlgustaaf 1 februari 2006 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1528849)
Me onmiddellijk bekeren.

Ik zou graag nog een comfortabel leven hebben.

En emigreren.

Altijd gezegd dat gij een eersteklas opportunist waart.Emigreren zal voor u niet noodzakelijk zijn, de nieuwe overheersers zullen wel kollaborateurs nodig hebben.Mannen met universitaire diploma's, goede kennis van het terrein en niet belast met scrupules zullen welkom zijn om de slavernij der Europeanen te organiseren.:evil:

Proletariër 1 februari 2006 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1528861)
1.In Spanje en Frankrijk zit het reeds stampvol met dat volk. 2.Hier ook.Ze moeten helemaal géén buurlanden doortrekken.Hun "5de kolonne" is reeds ter plaatse, zowel in Spanje, Frankrijk, België als Nederland.Deze moet enkel ge-aktiveerd worden.Op het signaal van het "basis-land" Marrokko rebeleren die zich allemaal tegelijk, en Marokko valt dan met geregelde troepen Spanje binnen.In het geheim hebben ze bondgenootschap afgesloten met de andere Magreblanden, Egypte, Saudi-Arabië enz.Die moeten gewoon Gibraltar over en dan hebben ze een rode loper tot in Scandinavië.Als stoottroepen, kannonnevlees, hebben ze de beschikking over de uitgehongerde massa's Afrikaanse negers.Inplaats van die tegen te houden moeten ze ze enkel de ingang van Europa vergemakkelijken, via Mellilla en Ceuta, met een vloot ouwe cargo's bvb. Dit is enkel niet zo een paranoïa doemscenario als jij wel zal zeggen dat het is, integendeel een héél simpele en gemakkelijke uit te voeren strategie."Ze" wachten enkel nog om een beetje talrijker te zijn alhier.
En onze korrupte politiekers maken hun het uitvoeren van hun plannen gemakkelijker door ze massaal binnen te laten, juist om ze als kiesvee te gebruiken.Maar dat zal ook hen zuur opbreken.De politieke "leiders" zullen het eerst gelikwideerd worden als "ze" in hun machtsovername gelukken, wees daar gerust van.

8O gij hebt talent om fictie te gaan schrijven :thumbsup:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1528864)
Altijd gezegd dat gij een eersteklas opportunist waart.Emigreren zal voor u niet noodzakelijk zijn, de nieuwe overheersers zullen wel kollaborateurs nodig hebben.Mannen met universitaire diploma's, goede kennis van het terrein en niet belast met scrupules zullen welkom zijn om de slavernij der Europeanen te organiseren.:evil:

Hoe? Ze hebben hun troepen hier toch al, waarvan er genoeg zijn die universitaire diploma's hebben en hier al jaren wonen en dus meer dan genoeg kennis van het terrein hebben. Dat ziet er niet goed uit voor lombas :| En aangezien ze tegelijkertijd ook onze buurlanden veroverd hebben, kan hij nergens naar vluchten (emigreren) ook.

lombas 1 februari 2006 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1528864)

Hah, des te beter :-D

Universitair diploma, goede kennis van het terrein, weinig scrupules, opportunisme... Ik ben het hélemaal ;-)

PS Ze moeten Frankrijk en Spanje toch niet door? Er bestaan al b - o - t - e - n hein proleetje. Die Marokkanen zullen er toch wel een paar hebben...

Desiderius 1 februari 2006 07:09

De geschiedenis leert dat de beslissende veldslag in West-Vlaanderen zal plaatsvinden. Den Duits hebben we daar kunnen breken door de sluizen open te zetten en ze te verzuipen in hun loopgraven. Welnu, naast sluizen hebben we daar tal van varkenskwekerijen. Dus.....

lombas 1 februari 2006 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër (Bericht 1528867)
Hoe? Ze hebben hun troepen hier toch al, waarvan er genoeg zijn die universitaire diploma's hebben en hier al jaren wonen en dus meer dan genoeg kennis van het terrein hebben. Dat ziet er niet goed uit voor lombas :| En aangezien ze tegelijkertijd ook onze buurlanden veroverd hebben, kan hij nergens naar vluchten (emigreren) ook.

Geld is escapisme (letterlijk en figuurlijk), dat moet jij toch weten?

:lol:

Proletariër 1 februari 2006 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1528870)
Geld is escapisme (letterlijk en figuurlijk), dat moet jij toch weten?

:lol:

ik zou het niet weten, ik heb niet veel ervaring met geld :-(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be