![]() |
waar staat groen voor
waar staat groen eigelijk voor? (in het algemeen?)
|
Groen is; in mijn ogen niet toevallig; ook de kleur van de islam, denk daar maar eens over na.
|
is dit niet wat vergezocht?
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom solidariteit zal je je nu wschl. afvragen? Omdat je als partij/land/gemeenschap een plaatselijk heel vooruitstrevend milieubeleid kunt voeren terwijl je (ten voordele van je eigen economie/markt) elders in de wereld landen zit te plunderen op vlak van milieu en mensenrechten. Solidariteit betekent ook: solidariteit met toekomstige generaties: we bewaren de aarde voor onze kinderen en kleinkinderen. Citaat:
|
Citaat:
|
Is het ook niet solidariteit omdat je bij eerbied voor de natuur (en onze wereld) ook niet kunt voorbijgaan aan eerbied voor de medemens, omdat de medemens deel uitmaakt van onze wereld?
De reden waarom ik voor Groen ben is omdat voor mij de levenskwaliteit van de mens voorop staat, en die levenskwaliteit houdt ook zorg voor het milieu in. |
Er zijn 2 keuzemogelijkheden. Ofwel deel je de wereld op in "eigenbelangen"
die met elkaar strijd voeren om de grondstoffen, het voedsel enz... Owel werken we allen samen om de idealen van de welvaart voor allen te verdedigen. De eerste optie leidt naar totale vernietiging van de mensheid, de tweede niet. Beide opties eisen van eenieder inzet en offers, aan elk van ons de keuze. De tweede is wel at moeilijker omdat het gebruik van geweldadigheid in dat geval logischerwijze totaal uitgesloten is. |
Citaat:
Het was trouwens groen-Antwerpen, toen nog agalev-Antwerpen die er in 2003 voor pleitte om nauwer samen te werken met RESIST (lees de bende van Abu jahjah). Met ecologie heeft dit bij mijn weten zeer weinig te maken en de naam moet toch van ergens komen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bewust wording is het belangerijkste en mentaliteits verandering en deze manier ruikt minde communistich.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, wanneer een partij deze zelfde idealen (weliswaar gematigd) wil nastreven via een democratische weg dan kan je dat toch enkel toejuichen. Want, is gelijkheid voor iedereen en geluk voor iedereen niet het streefdoel van een maatschappij?? Of vergis ik me daarin? |
groen staat voor een kiesdrempel van 5%, voor een uitbreiding van de Antwerpse ring, voor het omhakken van het lappersfortbos, voor de vernietiging van doel.
Haar solidareit? => Mieke Vogels, als minister van gelijke kansen, promoot de hoofddoek Haar economie? => Mieke Vogels promoot het gebruik van de wagen, en specifiek, de Volvo. Ook keurt ze goed dat er high-tech automatische wapens worden verkocht aan Nepal teneinde de macht van de plaatselijke dictator-koning te beschermen. Haar beleid voor gezondheid? => Mieke Vogels vind dat een maatje best meer best wel kan. Een campagne die goed is gelukt. Zowat de laatste jaren is het besluit van ieder onderzoek naar de conditie van de Vlamingen: Dik tot Obesitas! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be